Ok , nu vorbeam de hypercar-uri dar nu conteaza - lasam miile de cai. Da sa luam GT-R 35 - cu el cu siguranța faci dreapta stinga mai ceva ca in orice bmw , e 4x4 de aia e foarte fixat pe asfalt...
@ Scorpionul negru , Ce ai alege - un motor de turatie mare (spre ex motoru de pe M5 E60, sau orice motor Ferrari, Lambo etc) sau unul de turație joasa?
@Scorpion negru , din moment ce NU exista masini doar stock - ceea ce ai sous tu de suspensie, directie, manevrabilitate - se anuleaza. Ok, dar stinga-dreapta pe circuit depinde si de cat de sofer esti, nu da toata munca pe masina! Un SOFER PROFESIONIst in tot sensul cuvintului, o sa iti țina 1000CP si pe circuit, și o sa mai mearga cu cutie MANUALA, nu automata/semi-automata. Daca asa iti place ca e foarte usor sa o conduci de ce nu pui autopilot - sa faca TOT pentru tine - si deja o sa spui ca masina face TOT in locul șoferului.
Daca bmw e mai mult de lux, atunci si mercedes e de lux ---- aici nu e nici-o "cauza-efect" .
Ai zis ca un bmw "se simte" sport. Fiecare simte ceva diferit! Unu o sa se suie și o sa zica "ce e cu tărăboanța asta pe 4 roți?" Altu o sa spuna :" mama draga cit e de manevrabila" etc etc ....dar nu uita- nu te plange pe ceva ca e rau ( lipsa manevrabilitatii la o masina) , dar plange-te p/u faptu ca NU ESTI IN DE AJUNS DE BUN ca sa poti tine pe trasa 1500Cp !
@dan_grc , eu am mers cu un 525i E39 din 2002 și cu o alta masina cu motor 2.0 Turbodiesel. Ce sa iți spun, parca am trecut de pe racheta pe căruța. Motorul de 2.5 litri le benzina e FOARTE lent in comparație cu 2.0 Turbodiesel!!!! Ceea ce inseamna ca MOMENTUL de rotație e ceea ce imi place mie, nu urcare in ture pana la 7000-8000+ RPM - cum fac motoarele BMW
Ultimele comentarii
325 in total