@inexorabil, am vazut niste imagini precum ca ar fi Plymouth HEMI Cuda si altele DAR probabil erau zvonuri.
Iti arat una AZI - 10.12.2013 publicata de "The Mopar man" pe facebook , camuflata - eu zic ca e fix asa , asta daca nu au schimbat dimensiunile...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=454424394669108&set=a.148340278610856.26751.144595008985383&type=1
Bai nene @BMW -- ai scris "vati blocat la CHEAP" .... Ian gindeste-te tu , cam ce inseamna fraza asta ??
Ce am spus ca nu sunt educat? Asta poate s fie simpla ta interpretare subiectiva - ca nu sunt educat...
Nu sint educar ca nu dau 2 bani pe 330i-ul tau ?? :D :D :D
Cu 17 secunde mai rapid decat Viper SRT10 (2010) cu 600CP ....yo zic ca la 900+ CP ... Trebuia mai repede sa mearga. E diferenta de 8km/h dintre vitezele lor medii pe circuit... ( 173km/h Viper si 181km/h P1 )
@Vianu , adica tu vrei sa spui ca masinile americane sau mai exact muscle car-urile moderne nu evolueaza ?? Evoluție asta nu inseamna bagarea unui Diesel pe Muscle car-uri....apropo de evolutie: Un om care vrea lux si confort - o sa aprecieze ca evolutie de exemplu sistemele astea inteligente care fac o multime de treburi in locul sau...aer parfumat, incalzire , masaj pe scaune pilot automat, etc etc.....Bre, "masaj cu pietre incinse" pe muscle-car-uri nici sa nu astepti. Oamenii care iibesc muscle car-uri nu vor motoare diesel adica economie de benzina...lor le place brutalitatea - 8-9 secunde pe 1/4 mila si 2-3 secunde 0-100....mii de cai putere si motoare de la 7 litri la 12-14 litri care fac si 1300-1400CP fara nici o turbina / compresoare fara turbo lag si fara alte chestii...
Dar sa ne intoarcem la lumea "normala" cu muscle car-uri de serie:
1.Știai ca modelul Challenger SRT8 cu motor V8 de 6.424 litri are norma de poluare EURO 5 ??? Nu cred ca stiai.
2. Consumul urban la acest 6.424 e de 18 litri la 100km in timp ce motorul de 6.498 litri de pe Lamborghini Aventador LP700-4 arde 26 litri la 100km regim urban desi e mai usor cu vreo 340kg...
3. Motorul de pe Aventador emana 370g CO2/km in timp ce 392HEMI emana 265g CO2 /km in pofida faptului ca NU are nici injectie directa.
Așa ca nu va uitati atita la "volum mare si putere mica" fiindca puterea nu vine din volum doar, ea mai depinde si de turatia maxima pe care o poate dezvolta motorul si de - cit de mult aer intra in motor ( si cata benzina necesita aceasta cantitate de aer pentru a arde complet benzina).
Nu uita - am comparat 2 motoare cu practic aceeasi cilindree dar cu un consum de combustibil foarte diferit si cu emisii CO2 la fel diferite.
Iata asta inseamna 6.4 de 470CP si 6.5 de 700CP...
Sa puna diesel pe aventador si toate supercar-urile din clasa sa.
Ultimele comentarii
325 in total