mowgli...cred ca ai legaturi cu cluburi de americani fani europene :D
N-ai fost tu........ca nemtoaicele is doar fundal....in rest japoneze....(si americane)
SUA nu se da in vant atat dupa europene........si apropo...la ei nu exista moda asta BMW.....sau Mercedes.....pentru ei astea sunt masini ca si orice masina.....asta doar in europa e chestia asta "germania e nr 1 in materie de ingineria auto"
mowgli, tu te uiti la Top Gear ?? hahaha...aia e emisiune de comedie nene.
Eu NU NEG ca modelele americane au plastic. Dodge nu ti-i firma premium....BMW se vrea a fi o firma premium, si in dotarile de virf are plastic....apoi...cat costa un Dodge, si cat costa un BMW.....
PS: daca mai ai ceva dolari in buzunare, poti sa faci un interior de lux...sa schimbi tot si asta cu mai putini bani decat pe un X4 2.0 diesel (de 70 000 euro), asta daca esti asa de pretentios.
Nu 485cp ci 492 de cai (dupa Europa)....te plangi pe dinamica ??
M5 F10 face 4 secunde 0-100 (1900 kile si 560 de cai), Charger SRT 392HEMI (492 de cai si 1981kg la gol) 0-100 tot in 4 secunde....
Iar boala voastra e ca , va pare ca america a ramas in anii 70, unde modele nu puteau vira deloc. NU SPUN IDIOTILOR CA CHARGER sau CHALLENGER intra extrem de bine in viraje, da voi sunteti prosti , ca nu va dati seama ca ELE NU AU FOST CONCEPUTE PENTRU CIRCUIT !
Cati dintre voi cumpara masini ca SA LE MAIE pe circuit, ha ??
Sau sa vada daca face acelasi circuit cu 1 secunda mai repede ??
Toti din voi sariti ca "baaa ca indicele 0-100 sau 0-200 nu e performanta" iar din alta parte, cand stai la semafor langa unu, iar tu ai bemve tare mai vrei sa apesi acceleratia "sa-i arati ca bemveu tau fuge mai repede -- adica motoru trage mai bine --- adica bemveu e mai bun decat ce are ala"...
Iar pe autostrada...merge unu cu 170 la ora, iar tu, avand MERCEDES, cu kit AMG, la sigur apesi pedala si te tii la 2 metri de ala, ca sa se dea la o parte sa-i arati ca mertzanu tau ( E220 CDI) fuge mai bine, adica e mai bun.
Cat de circuit:
Pentru asta este Corvette Z06, Viper TA, mai nou Ford GT.....as vrea sa vad, tre sa apara test comparativ intre ATS-V si M3/M4 ...
PS: Automata in 8 rapoarte de pe Corvette (Hydra-Matic 8L90) schimba vitezele mai rapid cu 80 milisecunde decat PDK-ul cu dublu-ambreiaj de la Porsche. Cate Corvette-uri s-au aprins din senin ? Cate Porsche-uri s-au aprins din senin ?
GT3 RS va spune ceva ? 918 Spyder va spune ceva ? Cat e un 918, stiti ? 700 de mii de euro..
Atata va mai tine gura, vb de plastic la americane, cand si nemtii pun plastic...si costa de vreo 2-3-4 ori mai mult...
Nemtii, cand vezi un M-Line de la BMW, iti pare ca sub capota sta un monstru....
Stiati ca M50d foloseste EXACT ACELASI 3.0 DIESEl de pe varianta de baza, doar ca are + 2 turibine ? (deci in total 3 turbine) ....
Vaai da cata inginerie.....
Care e diferenta dintre un 520i si un 528i ?? un simplu resoft.
Care e diferenta intre Tiguan 2.0TSI de 170 de cai si 200 ? un simplu resoft....vaii da cum baietii de la VW au stors 200 de cai din 2.0 turbo...vai vai vaaai....
prosti, si prostii.
Incredibil.....
Un lucru e clar....nemtzoaicele de azi - nu-ș merita banu.
Captain America , go go go !
Shitin' again. Hai dăi pe engleză. La casa de nebuni vad ca va invata engleza pentru psihopati.
:D
Ultimele comentarii
325 in total