@Lache bravo, eu-s de acord,sa presupunem ca asta o stii , nu ai copiat-o de pe net. Și sa presupunem ca era corect fiindca tu spui ca la "full load" el e 12-13:1 iar daca ar fi 14.7:1 distrugi motorul. Motorul cind este proiectat , are un coeficient de "noapte buna". Eu am mai auzit una:" la diesel, daca apesi brusc acceleratia in podea, poate sa explodeze blocul" --- astea-s povesti. Și ceea ce ai zis depinde de software-ul instalat.
Te intreb inca odata: care de fapt e mesaju tau cu referire la automobile? Ca asa si nu e clar de ce ne contrazicem?
hahaha...@lache, am pus 4 comentarii fiindca imi mai aduceam aminte cite ceva, ma scuzi ca te deranjeaza, mai mult nu o sa fac.
PS: Tu personal ai pus scannerul si ti-a aparut ast? ?? - ok, ok.
eu stiu de "throttle body control" da nu de "throttle control body unit", dar hai sa nu ma mai leg de cuvinte.
Din cite stiu pui un ECU bun care-ti face toata treaba, nu pui vreo 5 pe fiecare fleac, sau cine face asa? Se supraincalzesc condensatoarele din el ??
Da - am nevoie de eternitate ca esti greu de cap...
Baiete - cu mine ironia nu merge:"descoperirea secolului" si toate astea.
P/u final: La ce ai vrut sa ajungi? Care de fapt e mesaju tau referitor la automobile ?
@Lache --- "throttle control body unit" ??? Tu visezi ?? Exista asa ceva ?? Inca cu inversii " control body" ....???
Am impresia ca cunosti niste chestii dar superficial...
PS: ca sa nu spui ca am zis ca ECU-ul face ca raportu sa fie cit mai apropiat de cel ideal zic aici - DA, ECU-ul are o functie complexa, in care intra o sumedenie de lucruri. El poate face si 100 operatii pe secunda...
Ultimele comentarii
325 in total