@dan_grc, pick-up-urile sunt pentru cei mai simpli oameni. Ca Logan-urile. La tine "acelasi aspect interior" inseamna ca schimbatoru e pe volan sau ce ? Pot si eu sa zic :D :" De ce toate bmw-urile au schimbator pe tunelul central?" Motoare nu doar de 7 litri sunt.
Arata-mi mie constructor american care face asa ca Mercedes-Benz. Adica are atitea modele/motoare.
@dan_grc - lasa si BMW sa introduca mai multe modele, si poate o vinde si el ca Mercedes. Lasa sa faca si camioane, si microbuse. Mercedes are Actros - camion, Sprinter, Vito- microbus. Oricum banii la ăștia sunt cei mai importanți. Cite modele are Mercedes ? A B C CL CLS E G GL GLK M R S SL SLK SLS....uite cit de tare arata șirul asta, tot - doar de dragu bănuților. Dar Mercedes sa nu uite, cu cit mai multe modele o sa faca, cu atat mai standart,banal și plictisitor va fi. Oricum multe din ele au practic acelasi interior. Și motoare cu volum cît mai mic și cit mai multe turbine. Volumul sa tindă la zero iar turbinele la infinit.
@@Blower , :D ... eu am vrut sa fac comparatie cu diesel-ul Tri-Turbo, ca era mai avantajos p/u BMW. Dar cum vrei.
1. Expertule, X6M e Twin-Turbo, nu Bi-Turbo, știi care-i diferenta??
2. Teoretic, la 4.4 litri TWIN-Turbo, si la 560CP ( BMW M5 ) el trebuie sa fie DUR - deci greu. Ian vezi, motoru de 4.4 litri FARA SISTEMU TURBO ȘI FARA INSTALATII, e mai greu decat motoru 392HEMI ??
@@Blower - Tu știi care e siferența dintre un motor N/A și unul Turbocharged ?? ( nu ca unu are turbosuflanta iar altul ba...asta e clasa 1 primu semestru). Date? Cuvintul "Tri-Turbo" are o semnificatie..pe care vad a tu nu o stii...
Ultimele comentarii
325 in total