@Lache , ce vrei sa spun altceva daca anume asta e de spus. Aa, nu-ti place "mers babesc" ? Ok, atunci - "mers lent, liniștit, fără turații".
"Bla bla bla"??? - exact asta pot sa spun și eu:" bă, ce ai scris mai sus de fapt e bla bla bla". Iata iti arat:
"Sa inteleg ca tu faci numai experimente in viata reala? " --
Raspuns ironic din partea mea: eu fac experimente și în viața IREALA.
Cind ai pus intrebarea te-ai gindit ?
"Nu vezi absolut nimic" -- ok. Ce vezi tu iar eu nu? Concret- scrie ce nu vad eu anume ? Ce spun ca e intr-un fel cind el de fapt el nu e asa?
@Lache , spre deosebire de tine, eu nu stau sub mașini, sa le repar. Acolo studii superioare e clar ca nu-ți sunt de trebuința, principalu e sa știi sa "invirtești șuruburi". Dar pot spune același lucru:" nu prea te vad sa dai sfaturi oamenilor". Cit despre mine - nu o sa dau sfaturi la cei cu BMW/Mercedes/Audi și mașini de astea. Sa moara bmw-urile/mercedes-urile/audi-urile/VW-urile, daca le-au cumparat și lauda mai departe marca deși au probleme cu ele. Eu nu citesc lecții de reparații-auto.
Faza cu "esti mai rezonabil" și cu "ti-ai dat cu pumnu in piept ca ai facut facultatea de mecanica" ---> Superficialitate in gindire. (Sa vad daca macar iti dai seama ce am avut in vedere).
"Ești toba de teorie si nimic mai mult" -- teoria nu se ia din capul lui Lache, ci din experimente REALE. Ca vad ca nu dai 2 bani pe teorie.
"Teoria nu inseamna prea mult. Așa niște vorbe aiurea". În teorie bade Lache, factoru emotiv lipsește, adica lipsește SUBIECTIVITATEA.
Da yo zic ca arata bine si la aspect si la substrat tehnic. Voi ce propuneti, sa "evolueze" cu 40 CP/an si in 10 ani sa faca un plus de 400CP ca sa ajunga la 300+400=700CP ???
Bravo Subaru !
@unckle , exact asta vroiam sa spun. Ce atata zarva - asta am și vrut sa spun, motorul este domolit. Cît despre cariera ta in "Auto-Engineering" - nu prea spun nimic. Nu zic ca nu știi nimic ca chiar habar n-am ce știi, dar nu pot sa-mi dau seama și de "profunzimea" cunoștințelor. Alea cu convertizor/ecu etc erau niște exemple. Dar cind am zis "cum functioneaza" - nu m-am referit la "cum arata/unde-l pui/cum il scoți/la ce il unesti.."
@unckle - foarte tare aș vrea sa ne întilnim face-2-face ca sa vedem cine pricepe mai multe și mai bine motoarele/automobilele deși ești cam cu 10 ani mai mare decat mine. Sau daca nu face-2-face, macar cumva in privat sa nu scrim aici romane, deși nu stiu daca e posibil. Sa vedem dupa asta ce ai de zis referitor la persoana mea. Nu că aș vrea sa ma laud sau ceva de genu...dar, eu nu sunt un simplu amator de automobilism, și de fiecare data cind spun ceva - știu ce spun, și de ce spun, chiar daca voua vi se par "prostii".
Te-aș intreba de exemplu- elementar, care e diferența dintre puterea motorului și momentul de rotație? Ce ne arata de fapt ele, la
nivel de fenomen - ce se intimpla in motor, fara explicatii gen baba Dochia - "trage mai bine, sau tracteaza mai bine"
IDe ce un motor de 5.0 litri face o putere mai mare decat unu de 2.0 litri ? ( natural aspirat).
Care de fapt e rolu volumului în puterea motorului? Care e diferenta dintre caii putere/cuplul la volant și la roata mașinii? Cum
Funcționeaza o cutie secvențiala ? Ce e aia "eficiența volumetrica" și "eficiența termala"? "Ce e aia BMEP (Brake Mean Effective Pressure) ? Cum
Funcționeaza un ECU? Ce e ala hidrotransfotmator din cutiile automate (de ce astea cu automate accelereaza aiurea)? Ce e ala "MAP (Manifold Absolute Pressure)" ? Cum variaza puterea/cuplul in dependența de turație, ce fenomene cauzeaza acele variatii ce au loc in motor? Care e relatie dintre cai putere/cuplu/redline/cursa pistonului/Accelerația pistonului/viteza medie a sa?? Și altele.
Ultimele comentarii
325 in total