Daca esti un specialist foarte bun. Faci treaba buna, te pot inlocui doar daca cineva are de cistigat mult din asta. Sa zicem ca cineva primeste 100000€ daca te da afara de la serviciu. Nu poți inlocui chiar așa ușor.
Referitor la ultima fraza:
Adica cine-i prostu ? Cuvintul "prost" este iarasi relativ. Fiecare il intelege diferit. El se foloseste in raport cu cineva. Fi-i mai concret.
@Lache , in clasa a 11-a se invața in termeni foarte generali. Superficial. Timpul 1 , Timpul 2 , Timpul 3 , Timpul 4. Admisia/emisia , arbore cotit/biela/manivela și cam atat.
Cind am spus "principiul de functionare a unui motor" ma refeream la mai multe aspecte. Ma refeream la modul de convertite a energiei chimice a benzinei/motorinei in lucru mecanic, ca de aici și incep neclaritațile, deși nu e ceva complicat. Daca eram in locul tau si stiam, poate imi dadeam seama, dar tu nu ți-ai dat.
Unicul lucru de care va legati e ca "Practica e una si teoria e alta. Nu ai mers la volan pe masinile x,y,z...dar te dai cu teoria. Teoria poate fi neglijata fiindca practica e de 10x mai importanta (cind de fapt teoria e alcatuita pe practica)".
Ok, daca credeți ca totuși habar nu am, treaba voastra. Nu o sa "ma bat" cu niste necunoscuti la subiectul asta, eu nu pierd nimic pana la urma. Dar am ințeles un lucru: A fi "fan auto" nu inseamna pentru toti ceea ce inseamna pentru mine.
Eu susțin Mazda. În primul rind aceste motoare nu sunt de drag racing. Nu sunt facute ca sa faci depasiri la 120km/h din coloana. Cred ca e pentru oras mai mult. Intradevar bravo pentru Mazda pentru tehnologia skyactiv - raportu de compresie de 16:1 !!! Asta se numeste lucru/cercetare pentru a obtine eficienta , nu turbocompresorul. Turbocompresorul face EXACT aceea ce face un motor cind este "largit". Plus la asta un motor turbo are un raport de compresie scazut , iar la LAG , se simte tare bine ȘI INTIRZIEREA TURBINEI și compresia slaba.
@Lache , de acord.Toate lucrurile pot fi rezolvate , doar ca depinde de oameni, de cum inteleg ei lucrurile, de modul lor de gindite, si gradul de informare.
Ultimele comentarii
325 in total