@vianu ,
Și un link aici , cred ca stii engleza.. : http://www.consumerreports.org/cro/news/2013/02/consumer-reports-finds-small-turbo-engines-don-t-deliver-on-fuel-economy-claims/index.htm
@VIANU , raspunsul meu pentru tine. Chiar multumesc pentru intrebare, ca am avut INCA odata ocazia sa ma conving...am cercetat modelele noi si am facut un refresh la datele inregistrate de mine.
ATENTIE FANI BMW: Dupa toate test-drive-urile cercetate, mi-am dat seama ca BMW declara cele mai mincinoase date de consum! Convingeti-va singuri din ce urmeaza mai jos!
PS: Puteti sa controlati!!! CHIAR VA ROG, sa nu spuneti ca amagesc!!!
EXEMPLUL NR1.
BMW M6: Conform “Car & Driver Magazine” , “Autoblog.com” , “Automobilemag.com”
Motor – V8 4.4 Twin-Turbo
Tip Injectie - DIRECTA
masa – 1945kg,
putere maxima – 560CP,
cuplu maxim – 680Nm
Consum urban/extraurban(testat) – 16,8/11.8 (l/100km). (Datele oficiale spun 14 litri/100km in regim urban)
DODGE CHALLENGER SRT8: Conform “Car & Driver Magazine” ,
Motor – V8 6.4 natural aspirat,
Tip injectie – INDIRECTA (multipoint)
Masa – 1920kg,
Putere maxima – 470CP,
Cuplu maxim – 640Nm,
Consum urban/extraurban(testat) – 16,8/10.2( l/100km). (Datele oficiale sunt aceleasi).
EXEMPLUL NR2.
DODGE VIPER SRT GTS: Conform “Car & Driver Magazine” , “thecarconnection.com”
Motor – V10 8.4 natural aspirat,
Masa – 1556kg,
Putere maxima – 640CP,
Cuplu maxim – 813Nm,
Consum urban/extraurban(testat) – 18/13 ( l/100km). (Datele oficiale si “thecarconnection.com” - 19/12).
Chevrolet Corvette ZR1: Conform “Car & Driver Magazine” ,
Motor – V8 6.2 , supercharged.
Masa – 1521kg,
Putere maxima – 638CP,
Cuplu maxim –818Nm,
Consum urban/extraurban(testat) – 17/12 ( l/100km). (Datele oficiale – aceleasi)
(mai influienteaza si masa...)
EXEMPLUL NR3.
MERCEDES SLS AMG Black Series: Conform “Car & Driver Magazine” , “thecarconnection.com”, “motortrend.com”, “leftlanenews.com”
Motor – V8 6.2 , natural aspirat,
Masa – 1550kg,
Putere maxima – 622CP,
Cuplu maxim –634Nm,
Consum urban/extraurban(testat) – 18/13.8 ( l/100km). (Datele oficiale sunt aceleasi).
MCLAREN MP4-12C: Conform “Car & Driver Magazine”, “motortrend”, “leftlanenews.com”
Motor – V8 3.8 , Twin-Turbo
Masa – 1496kg, (datele oficiale zic 1375kg; “leftlanenews” declara 1400kg)
Putere maxima – 616CP,
Cuplu maxim –600Nm,
Consum urban/extraurban(testat) – 15.7/10.7 ( l/100km). (Datele oficiale sunt aceleasi).
(masa e mai mare pentru SLS, si e ceva mai potent - daca erau egale puterea/cuplul/masa , probabil ca si cifrele de consum se mai egalau...oricum, sunt pe-aproape)
EXEMPLUL NR4.
BMW M3: Conform “Car & Driver Magazine”, “autocar.co.uk”
Motor – V6 3.0, Twin-Turbo
Masa – 1595kg
Putere maxima – 431CP,
Cuplu maxim –550Nm,
Consum urban/extraurban (testat)– 16.8/11.7( l/100km). (Datele oficiale zic 12/6.9)
MERCEDES-BENZ C63 AMG: Conform “Car & Driver Magazine”, “automarket.ro”, “leftlanenews.com”
Motor – V8 6.2, natural aspirat,
Masa – 1730kg
Putere maxima – 457CP,
Cuplu maxim –600Nm,
Consum urban/extraurban(testat) – 18.0/12.4( l/100km). (datele oficiale zic 18.2/8.4)
(iarasi C63 AMG e mai greu, e ceva mai potent...d-aia si are un consum un pic mai mare...e si normal. Nu e exclus ca daca avea si el 1595kg ca M3 sa aiba chiar un consum mai mic..)
EXEMPLUL NR5.
Renault Clio : Conform “automarket.ro” , “promotor.ro”, “autoexpress.co.uk”, “autoevolution.com”, “topgear.com”.
Motor – L3 0.9 Turbo
Masa – 1009kg
Putere maxima – 90CP,
Cuplu maxim –135Nm,
Consum urban/extraurban (testat)– autoevolution.com declara 7/5.5 ; Ceilalti declara cam 5.6/3.9( l/100km). (Datele oficiale zic 5.8/3.8)
Peugeot 208: Conform “autoexpress.co.uk”, “um.co.za”, “autocar.co.uk”
Motor – L3 1.2 natural aspirat
Masa – 1075kg
Putere maxima – 82CP,
Cuplu maxim –118Nm,
Consum urban/extraurban (testat)– topgear.com declara un consum de 4.6/3.2 ; Celelalte: 5.5/3.7( l/100km). (Datele oficiale zic 5.6/3.9).
AICI puteti vedea si voi...practic aceeasi putere..diferenta de masa mica....si consum frumos...
Si cred ca nu sunt numai acestea.....o sa vina si PART TWO...
@vianu : DA, am date, mîine in a 2-a humate azilei ți le arat.
O sa-ti arat - motoare americane V8 de volum mare, papa mai putin decat turbo-aspirate cu volum mai mic - europene. Am un file dalvat - îl gasesc și iți scriu..de-asemenea cu normele de poluare/masa automobilului/consum/putere/cuplu/coeficient de aerodinamica/volum motor.
@vianu :
1. Nu te-a amagit nimeni? Fiecare firmă și-a urmat calea ei...
Downsizing-ul este marketing, asta e. Oamenii de rindu cred ca un volum mai mic + Turbo= consum mai redus.( așa și voi) ----> nu e chiar așa. Cum crezi, ar fi normal un motor 0.4 Quad-Turbo ? Sau unul de 3.5 litri natural aspirat??
2. Detaliez: toate "competitiile astea" genul "automobilul anului" , "motorul anului" ș.a.m.d , toate sunt supuse banilor. NICI tu, dar NICI eu , nimeni de pe-aici nu știe ce invirteli de bani se fac pe-acolo...cine cui da bani?cit?cum ș.a.m.d... Eu unul nu țin cont de ele...
Hahaha ...@zarn : toți sunt proști!!!! Numai tu ești buchet de trandafiri, cheie de biserică. TOOOOOȚI, absolut, toti sunt niște spurcați, tu esti unicul cu stea in frunte!!!
Ultimele comentarii
325 in total