Da. Era clar ca nu sughit degeaba....dupa vreo 9 luni de pauza.....va salut.
Sa-i dam drumu' ..
Lache, imi pare rau sa constat, ca din toate comentariile mele, ai inteles doar aroganta, cuplu si putere.
Asta e dovada, ca nu poti lua esentialul dintr-un mesaj...
De ce eram "arogant" ?? Din cauza voastra - ca sareati cu tot felu de prostii in capu meu "ca ce vorbeesti? Ce prostii spuui? De unde le-ai scos p-astea?" si alte reactii interesante si neinteresante...
Asa, si-acum referitor la :"Nimc din propri experienta,tot ce spune este internt pur.Fara internet,multi sunt paraleli!"
auzi ma, "internetule pur" .....de obicei toate testele si studiile de pe net, se fac pe baza de realitate , nu ?
Sau sa vorbim desre NEDC cum ia din pod consumul unor automobile europene ?
Eu din pod nu iau.
De fiecare data cind zic ceva, am ceva baza....eu nu sunt alde care citeste ceva pe net, nici nu cintareste bine, nu cauta alta informatie din alta parte si vine aici si tranteste ce-i cade prima.....
Voi vedeti doar la suprafata, lucrurile. Cu toata seriozitatea...incercati sa intrati in esenta lucrurilor...daca tot sunteti pasionati de automobilism...
Rashnoveanu, tu esti sigur ca eu sunt cel care nu intelege downsizing-ul?
Eu vad ca tu , ca toti, inghiți galușca care ti-o da cu de-a sila altii.
Tine minte una: DOWNSIZING-UL ESTE O STRATEGIE DE MARKETING. PUNCT.
"La aceleasi performante , volum mai mic"???? - si care e avantaju??
"Emisii mai putine" ????? ---- iti aduc aminte ca, odaca cu cresterea consumului, cresc emisiile, sau tu nu esti la curent ca, cantitatea gazelor e direct proportionala cu cantitatea reactantilor? ( in cazu dat oxidarea benzinei) ??
Care eficienta omule??
Eficienta motorului creste odata cu creșterea raportului de comprimare? Did your hear that?
Cind instalezi supraalimentarea, TREBUIE SA SCAZI RAPORTU DE COMPRIMARE!
Da asta e altceva....de unde-ai luat-o ? "Creste eficienta" ..ti-a spus bunica povestea de seara, da ?
You're drunk, go home.
Ultimele comentarii
325 in total