dan_grc ...la intrebare iar n-ai raspuns, iar daca e asa, cum spui tu, mai vine o intrebare pe spatele tau:
Din ce cauza turatia maxima e atat de importanta ?
PS: M5 E60 pana in 2010 s-a produs :) are cam aceleasi cifre ca si Lexusul dat :) si, sa nu uitam ce consum urias avea M5 E60....avea V10 de 5.0 litri dar consuma ca un Viper 8.4 :)
dan_grc.....te-ai aratat nemultumit ca, momentul maxim e sub 6000 de ture, si la urma-mi dai exemplu de M5 care exact in aceasta categorie intra :D funny maan, funny.
danule.....intelegi ca, caii putere nu e unicu target la un motor? Tie ce iti pare ca motoru asta in continuare nu poate fi modificat de CINE VREA ??
Cate metode sunt de a modifica o masina, fara a umbla la motor.
PS: E60-u e tot cam acolo, cu ai sai 5.0 V10 :)
Imi pare mie, sau la tine "cool"-ul intr-o masina consta in turatie??
Cu cat mai mare turatia maxima, cu atat mai bine, daa ??
Te cam inseli amice....
PS: raspunde la intrebarea mea de mai sus te rog.
dan_grc, o sa te rog sa-mi raspunzi la intrebare:
De care factori, depinde turatia maxima a motorului, turatia la care se obtine cuplul maxim si puterea maxima?
dan_grc .....acum sincer, esti beat ??
Inainte de a scri un coment, gandesti ? procesezi informatia ??
faza aia cu "sub 6000 de ture" , e cam deplasata.
Tu adu-ti aminte ca nu ai cunostinte de constructii de motoare si habar n-ai de chestii energetice, legate de motorul termic.
In primul rand, BMW M5 F10 dezvolta 560 de cai putere (metric horsepower) de la 6 mii la 7 mii de ture, si cuplul maxim e de 680Nm de la 1500 la 5750, date obtinute cu 2 turbine care produc o presiune in admisie de 22PSI, adica 1,5 bar, deci tot e sub 6000 de ture, ce pretentii ai ?
In al doilea rand, renumitul Mertz E63 AMG, dezvolta 585 cai putere ( metric horsepower) la 5500 turatii pe minut si un cuplu maxim de 800Nm de la 1750 la 5250 ture, datorita tot a 2 turbine care fac 1 bar in admisie, aici tot ai pretentii ?
In al 3-lea rand: sa asteptam, poate apare varianta GS-F TRD.
Ultimele comentarii
325 in total