Anul trecut am lansat ideea unei intalniri intre fanii Automarket. Nu s-a intamplat nimic. Poate la anul cand Automarket si noi vom deveni mai intelepti. Toate cele bune!
Am vazut la CNN o analiza Apple vs Google, primele doua in topul Brandz. Brandz a luat in calcul valoarea actuala a companiilor si potentialul lor in viitor. La aceste doua capitole Apple, Google si chiar IBM sunt net peste Coca-Cola. Pentru ca piata internetului si a comunicatiilor mobile si on-line e abia la inceput spre deosebire de cea a bauturilor racoritoare. Apple are peste 70% din piata tabletelor (care e de 6.5 milioane bucati) si o valoare potentiala de 350 miliarde (fata de 150 miliarde cat are acum). Pot continua dar n-am s-o mai fac. Voi analiza celelalte cifre.
@ C-G-C
Am sa ma uit si eu pe topuri mai in detaliu. Mie unul mi se pare mai relevant podiumul Brandz decat cel Interbrands intrucat Coca-Cola mi se pare un brand prafuit chiar daca e de mare valoare. Daca acum 20 de ani toti ne doream o Cola (Pepsi sau Coca) acum lucrurile nu mai stau asa cel putin din punctul meu de vedere. Astazi si sa ma bati n-as mai da bani pe o Cola. Apple, Google si IBM mi se par si mie cele mai puternice branduri la ora actuala. Ma voi uita si poate mai scriu unele, altele.
Nu e necesar sa scrii acelasi lucru de mai multe ori. Am inteles ce vrei sa spui.
Eu unul nici nu m-as arunca sa atac cea mai conservatoare si, poate, exigenta piata intrucat riscurile sunt mari. Am spus mai sus ca am vazut Chery Tengo (A3 pe site-ul Chery) alaltaieri si am ramas placut impresionat de aspectul ei. Am vazut si specificatiile care sunt si mai ok. Imi lipseste un drive-test ca sa dau un verdict de ansamblu.
Concluzia e ca pasii facuti de chinezi in ultimii ani sunt importanti si, cred eu, in urmatorii 10 ani, pe strazile Europei vor circula multe creatii ale constructorilor chinezi.
Ultimele comentarii
769 in total