Daca explicatia voastra privind actiunile preferentiale e adevarata nu vad de ce mai ridica pretentii. SAAB e liber sa faca ce vrea. In caz contrar explicatia voastra nu sta in picioare.
Tind sa cred ca masina e facuta ca sa aiba succes si in America de Nord. Motorizarile pe benzina si cromul de la exterior dau bine in America unde VW nu are aceleasi rezultate ca si in Europa. E mai sobra. Pacat de evacuare, e jalnica.
Alta diferenta majora intre automobilele din SUA si cele europene e softul diferitelor componente IT. Mai precis, difera. Iti aduci masina noua din SUA si ti se strica softul ai pus-o. Nu te ajuta dealerii oficiali ci doar persoane care se pricep. Si atunci costurile o iau razna.
Din cate stiu intre NAFTA si UE sunt inca in vigoare impozite de 10%. Alt cost adaugat produsului.
Nu stiu de ce va tot bateti capul atata. SAAB valoreaza cat da cel care vrea s-o cumpere la pretul acceptat de proprietar. Chinezii au negociat la sange si au dat un pret acceptat de proprietar. Victor Muller a cumparat o palarie prea mare pentru capul sau si acum a scapat de ea. De aici incolo destinul SAAB va fi dictat de chinezi. Mie unul nu-mi ramana decat sa sper ca tranzactia se va finaliza si ca acesti chinezi stiu sa faca afaceri la acest nivel.
Ultimele comentarii
769 in total