Felicitari n_s! Asteptam si opinia de dupa drive. Cand ti-am citit postarea ma gandeam ca ai cele mai mari sanse in cazul in care se vor lua in considerare cunostintele temeinice despre masini. Asa ca am abordat o alta scriitura care ma si caracterizeaza. Nu prea am darul scrierii asa ca atunci cand o fac pun pe suport cele ce le simt. Sper ca atunci cand vei scrie impresiile sa o faci mai accesibil. Altfel le iei painea de la gura celor de la AM. Sau, cine stie, te alaturi lor. Daca nu va fi nici una macar o sa inteleaga cat mai multi despre ce si cum cu Hi30. Sper ca-ti vei lua concediu (eu unul asta as fi facut) si vei merge cat mai mult. Eu unul as fi facut un tur al Romaniei desi nu mi-au mai ramas multe de vazut.
Senzatia pe care am trait-o cand am vazut noile modele Hyundai si Kia (am mai spus-o aici, e drept sub alta forma) e aceea pe care copil fiind am trait-o cand vedeam un R12, Fuego sau R16 in marea de Dacii inainte de revolutie. Diferenta e ca acum marea de masini e foarte pestrita. Pasul facut de Hyundai in ultimii 15 ani e impresionant. Nu poti ramane indiferent cand trece un model nou de Hyundai pe langa tine. La cat de apropiate sunt performantele si dotarile masinilor in ziua de astazi (multe dintre ele de nedeslusit sau greu de inteles pentru multi soferi) tind sa cred ca designul, politica de pret, garantia oferita si fiabilitatea perceputa fac diferenta in alegerea unei masini. Iar aici Hyundai a ajuns in topul marilor constructorilor. Nu stiu care sunt tintele acestui model (vorbesc de intregul mix de marketing) insa cu un asa model ma gandesc ca nu vor avea mari probleme in atingerea lor. Cand te gandesti la istoria recenta a Coreei de Sud, performantele acestei acestei marci nu trebuie sa mire pe nimeni. Ci sa-i bucure. In esenta asa e si cu condusul. Sa te bucuri in timp ce mergi dintr-un loc in altul. Cand vad acest i30 nu pot decat sa ma bucur.
Petromul a avut 900 milioane profit la o cifra de afaceri de 5 miliarde. Jumatate din cei 5 sunt accizele incasate de statul roman. In plus, tot statul roman mai incaseaza vreo 150-250 milioane din cei 900 profit ce-i revin din actiunile pe care le mai are la Petrom. Problema nu e pretul benzinei ci ce se face cu banii incasati de stat. Acesti bani ar trebui folositi eficient de statul roman pentru a face din economia Romaniei una competitiva. Ma refer la drumuri bune si multi km de autostrada, investitii in energiile viitorului etc.
Ruga-ti-va sa nu inceapa razboiul in Iran ca se duce pretul la 7-8 lei daca nu chiar mai sus. Din cate stiu Iranul a sistat livrarile spre Europa si America de Nord acum cateva zile asa ca aceasta crestere de pret e doar inceputul.
Taiwanul nu e in China. Cel putin deocamdata. China face presiuni sa revendice Taiwan-ul insa locuitorii insulei se tin tari. Chiar au amenintat ca se arunca in aer cu tot cu insula decat sa se alipeasca Chinei. Nu stiu insa care e statutul acestei tari. Daca e acelasi cu al fostului Hong-Kong se agita degeaba.
On topic: Cred ca am spus-o si data trecuta. Mi se pare un Hyundai mai fandosit. As fi vrut sa spun mai scump insa se pare ca-i mai ieftin.
Ultimele comentarii
769 in total