@ raduvlase
Eu am stat sus la intrarea pe linia dreapta de unde se da startul. De acolo vezi mai multe zone ale circuitului. E chiar misto zona aceea. Problema circuitului e latimea (cea mai mica din calendarul F1 si, cred eu, a altor competitii) si liniile drepte foarte scurte.
Eu am facut trei ore de la Timisoara pana la Hungaroring. In 4 mai am fost la cursele WTCC. Pe autostrada n-apare nicaieri "Hungaroring" si asa am pierdut vreo 20 de minute aiurea pana mi-a zis cineva sa tin "Mogyorod". De acolo a fost simplu. Pe mine unul nu m-a impresionat circuitul. Masinile de WTCC nu s-au putut depasi unele pe altele. Cele 7-8 ce au contat. important e ca au acel circuit si ca se tin multe competitii acolo. Si eu m-am delectat cu diversele bunataturi culinare. Singurul aspect negativ a fost acela ca nu mi-am luat masuri de protectie auditiva. Doua saptamani dupa, am avut probleme de auz.
May spune ca "sasiul, caroseria si interiorul" sunt facute de Mitsuoka. Doar motorul e de la Toyota. Asadar, nici vorba de Honda. Poate doar asemanarea...
Eu am avut ocazia sa particip la actiuni cu niste pasionati de 4x4 din vestul tarii. Distractie si actiuni umanitare. Acesti TORC insa sunt nu doar pasionati ci si bine pregatiti. Cine spune c-o fac doar pentru adrenalina se insala. Daca ar fi numai asta ar merge pe trasee dificile si ar avea parte de mai multa adrenalina. Acest club cred ca are si doctori ca membri. In plus, cei pe care i-au salvat erau membri. Ma-ndoiesc ca-i luau de acolo cu forta daca se impotriveau.
Cat despre accident, zborul acesta nu trebuia aprobat. D-l Iovan i-a bagat inutil in aceasta belea.
Ultimele comentarii
769 in total