Sunt uimit de această știre. 50 de bucăți ar fi trebuit să vândă în România. Europa e ipocrită. Jumătate din bunurile din casă sunt ”made in China” iar când vine vorba de un automobil care e certificat drept foarte bun de instituțiile europene abilitate în acest sens China nu mai e de încredere. E clar că n-au gândit bine mixul de marketing dar vorbim de cel mai bun autoturism testat de EuroNcap în 2013.
Curajoasă intenție. Având in vedere notorietatea actuala a brandului decizia nu poate să-i afecteze negativ decat în Asia unde compania ”exista” acum. Având în spate colosul Mahindra și know-how global cred că auspiciile sunt favorabile unui viitor succes.
Mie imi place Juke. Am inteles ca va primi o nouă generație. E drept că spațiul interior, portbagajul și modularitatea scăzută l-au dezavantajat însă aceste probleme se pot remedia.
Cât privește titulatura, ”Creta” are o simbolistică mult mai importantă in restul Europei decât in Balcani. E bun pentru un astfel de model.
Fiat fabrica masini bune de vreo 7-8 ani incoace. Doar ca n-ati avut posibilitatea sa le si conduceti suficient timp. Eu am condus o Grande Punto 1 si am fost incantat de ea. 165.000 km n-am avut proobleme cu ea. In plus, cu motorul multijet de 1.245 cc nu-mi stateau in cale multe masini. Cuplu foarte bun si la 140-150 km/h cu doar 5 viteze, deci supraturat bine, consuma 6.5 l/100 km. Design-ul era frumos, interior incapator si frumos, portbagaj ok. Masina ce si-ar dori-o oricine.
Cat priveste Aegea, eu sunt foarte multumit de cum arata. Iar de motoare sunt convins ca vor fi foarte bune. Atat multijet-urile diesel cat si multiair-urile pe benzina. Cat priveste concurenta cred ca e vorba de Rapid (degeaba ai punte de compacta daca esti mai mica decat o subcompacta), C-Elysse, Toledo. Cu Logan va concura doar daca va avea 3 stele EuroNCAP.
Ultimele comentarii
769 in total