La cat de sigure sunt monoposturile din ziua de azi... e aproape imposibil să nu treacă testul de siguranță al FIA. Cazul Bianchi nu pot să îmi explic cum a avut loc ,mai ales că reluările au fost foarte sumare . Dacă nu ar fi avut loc acel accident , sunt sigur că Jules venea din 2016 la Ferrari , iar anul asta era campion mondial. S-a văzut că era un mare talent , locul 9 la Monaco arata din plin acest lucru. Păcat însă că dintr-o viitoare legenda a F1 , nu a mai rămas decât un pumn de cenusa intr-un cimitir din Monaco. Însă de data asta chiar sunt sigur că el este ultimul pilot care a murit din cauza unei curse de F1.
Mi se pare ciudat faptul că Hamilton duce grija celor de la McLaren. Protectorul său , care l-a făcut " mare campion " a fost înlăturat , denumirea monopostului nu mai începe cu " MP4" . Nu mai este echipa aia care l-a făcut celebru. McLaren e o echipă " arabeasca " la ora actuală. Nu mai păstrează nimic din acea echipa legendara care castiga titlu după titlu in anii 80 si prima parte a aniilor 90.
Si când aud simulacrul asta cu limitarea costurilor zău că îmi vine să înnebunesc. De parcă economia globală ar sta in banii care se cheltuiesc în F1. E regina sporturilor cu motor , nu se poate face așa ceva! Sunt oameni cu averi de 70-80-90 de miliarde de dolari. Si pe ei nu îi întreabă nimeni nimic ! La ei nu este criza ! Asta e principala cauză a lipsei spectacolului : reducerea costurilor! Nu e vorba de depășiri , de circuite sau altceva. Nu se mai investește în acest sport. Monoposturile nu se mai dezvolta in timpul sezonului , testele sunt interzise. Asa nu atragi sponsori si giganți ai acestui domeniu în niciun caz ! Iar ce face Liberty Media mi se pare de prost gust si enervant. O să ajungem peste vreo 2 ani sa il regretăm pe Bernie. Dar ce să faci , dacă unii cred că asta e drumul corect... Mașinile de serie nu depind de ceea ce se face în F1 , să fim serioși. La ora actuală ar trebui o grevă a piloților ca cea din 1982 si absența fanilor de pe circuite. Sa vedem daca ar mai baga după aia textul cu " reducerea costurilor ".
Bine , am exagerat puțin. Dar îi știu ce îi poate pielea. Are o plăcere nebună să îmi contracareze ideile. Plus ca ma ataca fără motiv. A vrut să sugereze că DRS-ul a fost introdus în F1 datorită fanilor lui Alonso după incidentul cu Petrov din Gp EUA 2010. Eu unul nu am sustinut DRS-ul. Si oricum sistemul DRS a fost introdus la dorința FIA așa cum vă fi introdus si mizeria de HALO. Oare sunt singurul care crede că Jean Todt e doar de forma președinte FIA ?
Ultimele comentarii
618 in total