Vreau sa aduc un omagiu celui care a fost Ayrton Senna. Odihneste-te în pace campionule ! Pentru mine si pentru mulți alți vei rămâne cel mai mare pilot care a concurat vreodată în F1. Ar fi fost frumos să fi scris si cei de la Automarket un articol despre el , chiar dacă este 1 mai si teoretic este zi liberă ...
Când am văzut că Alonso are pana am crezut că s-a terminat totul. Dar a încheiat pe 7 ! Trebuie să îi mulțumesc lui Verstappen pentru rezultatul asta. Datorită acrosajului stupid provocat de el am trăit bucuria de al vedea pe Alonso a 4-a oară la rând în puncte. Sa vedem ce face McLaren la Barcelona cu noua mașina.
Raikkonen parcă greșește intenționat. Parcă se teme să plece din pole. De pe P6 nu cred că va face mare lucru în cursa. Mercedes mai nou văd că nici în calificări nu mai sunt în frunte. Noroc că e Raikkonen la Ferrari. Însa calificările au fost marcate de incidentul Gasly-Hartley . Cu toată siguranta prezenta in F1 , se putea termina foarte urat la 300 km/h si zidurile alea de beton din jur. La ce ar fi folosit Halo ? La încetinirea echipei de salvare care ar fi venit cel mai probabil la Gasly.
@Nacional
Bine punctat. Iar statistica a mai menționat ceva : Schumacher nu a obținut nici un pole cu Senna pe pista. Plus aroganta lui Schumacher în 1992 la MP al Frantei când s-a crezut buricul pământului și l-a insultat pe Senna. Din nefericire pentru el Senna nu era Hill sau Barrichello si l-a pus la punct imediat. Mi se pare ciudată în schimb reactia germanului la 6 ani după moartea lui Ayrton , atunci când a izbucnit în plâns după ce a aflat că i-a egalat nr. de victori.Mi s-a părut stranie reacția lui , o reacție de om care se simte vinovat de un anumit lucru.
PS
Poate cândva se va spune adevărul și despre sezonul 1999. Irvine în afara de faptul că pierdea cam mult timp la standuri , a pilotat execrabil la Suzuka în cursa decisivă pentru titlu. Si totuși era circuitul lui preferat. Dar nu cumva se aștepta ca Schumacher să apară drept salvatorul echipei Ferrari , luând titlul la piloți după 21 ani de seceta ? Eu unul așa cred....
@ko
Williams era mașina mai rapidă în 1992 si 1993. În 1994 datorită interziceri sistemelor electronice Williams a devenit o mașină foarte instabilă. În timpul unuia dintre interviurile date de Senna inainte de startul sezonului , brazilianul s-a plâns de faptul că mașina este foarte instabilă. Abia după primele 8 curse ale sezonului Williams a început să devină masina dominantă. Si Schumacher castiga campionatul mult mai repede daca nu ii erau sterse 2 victorii si nu era suspendat o cursă , în condițiile în care Verstappen si J.J. Lehto se chinuiau cu mașina respectiva. Intradevar erau net inferiori lui Schumacher , dar parcă povestea e cusuta cu ata alba. Si sa nu uitam ca infamul Briatore era in spatele germanului la acea vreme. Iar Briatore a demonstrat ce caracter are . Iar dacă era totul corect , nu cred că cineva ar fi contestat titlul castigat de Schumacher în 1994 , chiar și prin manevra aia mizerabilă de la Adelaide.
Ultimele comentarii
618 in total