@lol Chuck Norris a recunoscut cu gura lui ca nu ii putea face fața lui Bruce Lee. A avut bunul simt sa admita chestia asta chiar dacă e un zeu al artelor marțiale. Spre deosebire in schimb fata de aceasta legenda , Lewis Hamilton când pierde e lovit doar de ghinion. Cata panarama s-a făcut cu motorul ala care i-a cedat la Sepang si cu incidentul din Spania de parca Mercedes nu avea altă treabă decât să îl saboteze pe el. Nu e ceva asemănător cu sezonul 2007 doar că treaba a stat fix invers ? Si Alonso măcar a avut dovezi , dar englezului când îi cedează motorul sau altceva , e sabotat de echipa si e tragedie națională. Cat de ipocrit poți să fi să vezi doar ceea ce îți convine tie ? Pentru mine lol , ești un idiot si un ipocrit. Atât si nimic mai mult. Eu am terminat ce am avut de zis , tu poți să ragi în continuare.
PS
Îmi cer scuze pentru expresiile injurioase , dar cu un asemenea specimen nu se poate vorbi civilizat.
Eu nu stiu de ce te obosești să mă contracarezi , dacă eu nu sunt la nivelul tău intelectual. Mai bine recunoaște că ești un hater frustrat care doarme cu poza lui Alonso sub pernă.
@serban
Eu am vorbit la plural. Si nu am făcut aluzie la tine când am spus acea expresie. Eu am fost ironic când i-am menționat pe respectivii deoarece tu ai spus despre Hakkinen , Lauda si Piquet ca au fost piloți de nivel mediu. Normal ca Panis sau Irvine nu au fost piloți de vârf. Dar dacă tu nu înțelegi aluziile eu nu am ce sa îți fac. În concluzie te-ai făcut de râs și cauți și tu afirmare pe blocul asta bagandu-te sub protecția " bunului meu prieten " lol ( am fost ironic si aici , să nu crezi ca am vreo părere comuna cu el ).
Băi omule , în F1 există 3 categorii de pilotaj :
1 Abordarea cerebrală : Aici au strălucit 2 piloți ( Prost , Lauda ). Acești piloți nu forțează ansamblul tehnic si lasă masina să își facă treaba. Din categoria asta mai fac parte 2 exponenți foarte buni din actuala generație de piloți ( Alonso si Ricciardo )
2 Maniera instinctivă
Aici regele este Ayrton Senna fără nici un dubiu. Acești piloți trec peste limitele mașini si forțează întotdeauna chiar și când nu este neapărat necesar. Aici îi mai includ pe Gilles Villeneuve , Ronnie Peterson si din actuala generație Max Verstappen si parțial Hamilton.
3 Abordarea de mijloc
Nu e nici cerebrală nici instinctivă. Cel mai mare reprezentant al acestei categorii e Schumacher. Din actualul platou îmi vin în minte la o scară mult mai redusă bineînțeles Vettel si Hulkenberg.
Cam asta e treaba cu categoriile de pilotaj . Iar o separare clara în acest sens s-a făcut în 1990 intr-un articol despre Alain Prost.
PS
Stai calm si nu te agita. Normal ca te enervezi ca un dobitoc atunci când intri în până de idei. Ești fanatic si nimic mai mult.
Ultimele comentarii
618 in total