Se poate un pic de liniște pe acest forum, fara comentarii acide și replici jignitoare? E pauza, e vacanta, lăsați atacurile până la etapa din Bahrain, sau măcar până la sesiunea de teste de luna viitoare. Fiți mai înțelegători și mai buni unii cu altii. Nu e așa de greu, daca se renunță la ambițiile și orgoliile personale... Intre timp, in aceasta perioada pot exista alte puncte de discuție... Cum ar fi etapa de WRC de la Monaco, de exemplu... S-au întâmplat destule lucruri acolo, care ar putea fi menționate. Pe mine m-a impresionat forma extraordinară a lui Loeb care merge foarte bine și la 47 de ani, fiind cu o clasă în plus peste majoritatea celorlalți piloti in ciuda vârstei extrem de înainte pentru acest sport. Un fel de Fangio al raliurilor.
@Costel
1 Tu ai inceput primul conversația, deci chiar nu am nici o intenție să îți întind o "cursa".
2 Vettel e un campion al F1. Însă campioni ai F1 au fost mulți... 2 titluri mondiale câștigate datorita conjuncturii (in 2010, datorita lui Petrov și echipei de "strategi" a italienilor, iar în 2012 cu o șansă uriașă la Interlagos, când mașina în ciuda acelui contact cu Bruno Senna, a rezistat până la final). 2011 și 2013 au fost despre monopost. Admit că în perioada respectivă a fost un pilot mare, unul dintre cei mai buni. Dar din 2014 încoace, nu prea a mai demonstrat mare lucru, exceptând sezonul 2015. Ori când tu ai o pauza atât de mare in a livra rezultate echipei (orice pilot bun ar fi câștigat titlul în 2018 cu acel Ferrari, asta în condiții normale, fara "minuni" scoase din joben de către Mercedes). Nu sunt un fan al lui Norris însă a avut dreptate în privința lui Vettel. Ar fi minunat sa se concentreze mai mult pe pilotaj și să demonstreze că încă face parte din elita. Într-adevăr sunt demne de admirat cunoștințele lui despre istoria competitiei, însă pe fani și pe cei care te sponsorizează nu îi interesează acest lucru. Pe ei îi interesează performanta pe circuit.
PS
Teoria conspirației e buna uneori (acest apelativ mi se pare injust și degradant, pentru că întotdeauna e bine sa fie și o părere distinctă comparativ cu cea oficială), însă aici nu își are rostul. Pe de altă parte, nu au sens afirmațiile tale referitoare la "curse", "discuții fără sfârșit", "conjuncturi" etc... Sunt doar un simplu fan care își dă cu parerea, uneori corectă alteori greșită... Controversele nu își au rostul. Din partea mea, îți doresc sărbători fericite! :)
@Costel
Statistic... Statistic Jacques este peste Gilles, Nico peste Keke, Hamilton peste Senna & Schumacher etc... Ți-am mai spus... Să se lupte sau să câștige un titlu cu o mașină la același nivel raportat la concurență, iar acest lucru îi va certifica valoarea de campion. Din păcate, cu excepția activităților din afara curselor (unele bune, unele mai puțin bune, unele ridicole); pilotajul său nu a fost la un nivel înalt (sau a fost comparativ cu Lance Stroll, dar asta nu înseamnă mare lucru). Cu toate că are 4 titluri, este un campion din categoria Alain Jones, Damon Hill sau același J. Villeneuve. In afară de răsuciri, și de conferințe de presă mai mult sau mai puțin reușite, cu ce a ieșit Vettel în evidență în ultima perioadă? Nu mai menționez propaganda LGBT pe care o face, o acțiune care în mod normal ar trebui să displacă unui conservator așa cum consider că ești tu. Bine, părerea fiecăruia este marcată mai mult sau mai puțin de subiectivism... Dar în acest caz, evidențele sunt prea clare ca să nu ai o imagine de ansamblu corecta. Germanul este și el un produs "marketabil", și se agață de faima obținută în urma cu ceva timp pentru a-și justifica prezenta pe circuite și în lumea tot mai falsă și ipocrită a F1.
@Jarno
Chiar nu mă interesează sincer titlul de "Sir" al lui Hamilton. Deși sunt alții oameni, care poate că ar merita mai mult această distincție. Nu mă interesează nici relația pe care a avut-o cu tipa de la Pussycat Dolls, deși se bătea monedă pe atunci cu această legătură... Aceste lucruri nu au legătură cu F1. Ca să dau un exemplu concludent, și Senna în momentul morții era cu Adriane Galisteu, din punctul meu de vedere o "întreținută", pe care o interesau doar banii legendarului brazilian. Însă acest lucru nu avea treabă cu activitatea sportivă. Ce mă deranjează pe mine, este direcția pe care o are F1 și sportul în general. Se joacă totul pe cartea profitului și a corectitudinii politice. O parte sunt privilegiații, nulitățile sunt scoase în față, iar spiritul adevăratei competiții dispare. Așa s-a întâmplat și la fotbal, (4-5 echipe în Liga Campionilor dintr-o singură țară de ex.), diferența de buget dintre echipele din vest și cele din est este colosala, iar lumea arabă începe să își pună accentul din ce în ce mai pregnant, deoarece banii nu au miros... Așa se întâmplă și în F1, unde totul a devenit un circ ieftin, nu "Marele Circ". Un ipocrit cu cea mai rapidă mașină din 2014 încoace, este scos în față și în evidență, aproape toți îngenunchează, curcubeul e la loc de cinste, cu excepția lui Raikkonen toți au făcut o propagandă grețoasă la vaccin. Ce legături au lucrurile astea cu sportul? Sunt piloți sau activiști? Cine le impune asemenea lucruri? Toate celelalte echipe când au venit cu o inovație, a fost interzisă. Ce scandal a fost cu motorul celor de la Ferrari în 2019... Vine Mercedes în 2021 cu "racheta" din Brazilia și acolo e vorba de plenum... Mai limitați noi așa că nu înțelegem niste lucruri... DAS-ul trebuia interzis în 2020. Nu a fost... Trucul cu aripa spate a funcționat și el, samd...La anul probabil că vor matura din nou competiția. Nimeni nu spune absolut nimic... #Blessed a pierdut titlul din 2007 pe mâna lui, cel din 2008 a fost un cadou de la Alonso și Briatorre (#Singapore), nu de la Timo Glock. In 2012 a avut cel mai rapid monopost, nu a făcut mare lucru.... S-a dorit enorm ca recordul lui Schumacher privind titlurile mondiale să fie doborât, pentru a arata astfel supremația celor care nu sunt albi (nu pot folosi cuvântul negru, Coltescu știe de ce...). La fel s-a încercat și în tenis cu Serena Williams, care încă nu i-a doborât recordul de GS lui Margaret Court. Iar lista poate continua... Așa cum am mai spus, mă deranjează că sportul a devenit o mascarada, un teatru ieftin. Iar acest lucru se vede pregnant și în F1. Am avut emoții mari, cu Alonso în 2007, 2010, 2012 și anul acesta, însă pentru mine adevărata F1 se oprește la MP al Braziliei din 2006. Din 2007 încoace, totul a intrat într-un con de umbră...
Ultimele comentarii
618 in total