Blat e în capul tau . Mercedes ca organizație , este extraordinară. Aici nu suntem în liga 1 , aici e incompetenta Ferrari , combinata cu războiul mocnit dintre Vettel si Leclerc . Si tind să cred că germanul este favorizat un pic . Da' mă opresc aici , ca tu le ști mai bine . Nu pot să mă apropii de nivelul tău , oricât m-aș coborî :)
Urmează Monaco , unde treaba cu spectacolul e clara. În materie de motorsport mai am emoții doar la Moto GP si la Indy500 ( indiferent dacă concurează Alonso sau nu ) . Așa dominație din partea unei echipe nu s-a mai întâmplat niciodată. E peste puterea mea de înțelegere ce se întâmplă în F1.
Auzi , domnule " GrosJan " , aveam eu o vreo disputa cu tine ca să te bagi tu așa ca musca in lapte ? Nu stiu de unde ai dedus tu ca sunt bătrân sau ca m-aș lauda cu anii pe care i-am petrecut vizionând F1. Însă eu stiu un lucru: un pilot dacă e pilot se descurca si cu motoare turbo si cu motoare aspirate si știe să își ajusteze masina pentru ca aceasta să câștige curse si campionate. Dacă Raikkonen avea coloana vertebrala nu accepta să fie nr. 2 la Ferrari , mai ales ca fost campion mondial , și trebuia să ducă masina în top de mult mai multe ori ( o victorie în 4 ani , e mult prea puțin pentru un fost campion care are un monopost cu care se poate lupta la titlu mondial ). Cat despre politica , urmăriți tu si cu " tataie " televizorul si veti fi foarte câștigați . Mai mâncați un popcorn , mai ieșiti în piața si tara merge bine înainte .
Hai sa lămurim niște lucruri , ca vreau sa am o conversație civilizată cu toată lumea . S-au dus vremurile alea când mă jigneam cu tine ca la ușa cortului. Deci:
1 . Tu nu ai ce sa ma înveți pe mine din punct de vedere moral sau etic
2 - Am văzut suficiente curse si stiu cam întreaga istorie a acestui sport , începând cu perioada interbelică , pe vremea lui Rosemeyer , Caracciola , Nuvollari si Varzi si pana in vremurile noastre . Am o pasiune nebună pentru F1 , si m-am informat din toate sursele posibile cam de 5 ani încoace , pentru că după ce am aflat că Senna a fost declarat cel mai bun pilot din istorie , am vrut sa aflu daca lucrurile au fost chiar așa și am săpat în timp , citind si văzând lucrurile pe care le-au făcut piloții legendari de dinainte de Senna si după el , ajungând la concluzia că brazilianul a fost , este si va fi nr. 1. De aici rezultă că știu foarte bine destule aspecte ale F1 si pot fi contrazis foarte greu fără o informare temeinică în prealabil.
3. Referitor la Alonso , titlul din 2005 , s-a datorat mai mult penalizarilor lui Raikkonen si poate finlandezul era mai bun decât spaniolul atunci , chiar nu stiu ce sa zic. În 2006 a fost o luptă frumoasa , decisă de etapa de la Suzuka însă Fernando cu excepția lui Schumacher , desigur era deja la un alt nivel fata de ceilalți. Poti sa contesti si titlul asta , în ura ta oarba , deși Alonso era aproape la același nivel cu neamțul în perioada respectivă. Apoi a venit 2007 , an în care normal Alonso trebuia să marsaluiasca înspre al treilea titlu mondial. Dar a fost un factor care s-a interpus între el și coroana mondială . Iar acel factor nu a fost Lewis Hamilton sau Kimi Raikkonen. Acel factor s-a numit Ron Dennis , care l-a considerat pe " britanic " , copilul lui de suflet , iar politica McLaren a fost pentru ca un pilot de culoare să obțină titlul mondial. Asta a fost un factor care , alături de Spygate si de Whitmarsh , au distrus echipa lui Bruce. Ce a urmat se știe nu mai insist. Apoi din 2010 , Newey a arătat din ce material e făcut și a proiectat 4 ani la rând un monopost net superior celorlalte . Aceasta perioada o consider asemănătoare cu epoca Williams din anii 90 , cu Alonso în rolul lui Schumacher si Vettel în rolul lui Damon Hill si a lui Jacques Villeneuve . Doar că Alonso nu a fost chiar de nivelul lui Schumacher , iar Vettel a fost ca pilotaj peste cei 2 de mai sus , iar din această cauză spaniolul iar a rămas pe dinafară , spulberând totuși în 2014 un Raikkonen care era pe cai mari după perioada Lotus. Vettel în 4 ani , nu a reușit decât să îl domine marginal pe Raikkonen , însă de distrus , nu la distrus niciodată. Vettel care e pe cale să și-o i-a din nou de la un pilot debutant la echipa , după episodul Ricciardo. Cat despre faptul că echipele mari nu l-au vrut în echipele lor sunt 2 cauze :
1- datorită faptului că " marii " piloți nu au fost de acord ( Hamilton si Vettel au declarat asta )
2- Alonso nu e om de echipa si nu accepta compromisuri , plus ca ar mai fi si rațiuni de ordin financiar.
Si în încheiere , îți spun sincer că pe omul Alonso îl detest din cauza faptului că e ateu ( Dumnezeu i-a dat atâtea lecții însă el nu le-a observat ) , din cauza faptului că a distrus carierele mai multor piloți ( Piquet jr. cel mai bun exemplu ) si pentru faptul ca s-a asociat cu mafiotul de Briatore. Însă ca pilot nu am ce sa ii reproșez , si il consider cel mai bun pilot al generației sale și ar avea loc în topul 10 al celor mai buni din istorie. Stiu ca vei trăncăni din nou , însă eu zic sa il mai slăbești pe Alonso si sa te concentrezi pe Bottas , ca eu îl văd în stare pe finlandez să îi fure titlul lui Mr. Sepang anul asta .
Ultimele comentarii
618 in total