Aceeași favorizare o au în prezent Hamilton si Vettel. De la " Valtteri it's James " până la Vettel cu Leclerc. De Schumacher cu Irvine si Barrichello nu mai zic nimic. Si totuși pe cei 3 lumea îi consideră mari campioni , ceea ce si sunt până la urmă. Insa asta nu înseamna ca nu au fost ajutați de coechipieri . Cat de capabil a fost Hamilton sezonul ala s-a văzut în China . Eu nu am spus niciodată că Hamilton nu e un pilot foarte bun . Dar în 2007 , nu avea cum să fie la nivelul lui Alonso. Chiar si Senna a vrut să fie nr. 1 ( Din cauza asta de Angelis a plecat de la Lotus ) si a si fost toată cariera cu excepția perioadei Prost. Nu poți să susții ca era ceva atât de anormal ca Alonso să fie nr. 1 , în condițiile în care Hamilton era debutant . Si raspunde-mi la întrebarea cu Spygate : crezi ca Alonso a făcut atata tărăboi doar pentru că nu a fost nr . 1 ? Sa fim serioși ...
L-a umilit tare , de asta au terminat amandoi la egalitate de puncte . Fara incidentul din Ungaria , Alonso era campion mondial . Tu apari aici si spui că un debutant a învins un pilot care s-a luptat și l-a învins pe Schumacher în anul anterior . Crezi ca daca Alonso era tratat normal de către McLaren , s-ar fi transpirat în presa ceva despre Spygate ? Pun si eu o întrebare , cu intenția ca tu să îmi demonstrezi cu argumente concrete nu cu jigniri , ca ai dreptate si ca eu mă înșel .
Schumacher a șters pe jos cu concurenta in 2002 si 2004. În 2000 a fost o luptă foarte frumoasa intre el si Mika Hakkinen , McLaren având în anul respectiv cel puțin în prima parte a anului o mașină superioara celor de la Ferrari. În 2001 pe fondul ghinioanelor mecanice ale finlandezului ( Brazilia , Spania ) si pe lipsa acestuia de motivație , Schumacher a luat titlul la pas , însa Montoya dacă era mai calculat cred că campionatul ar fi fost mult mai strans . Iar în 2003 titlul s-a decis în ultima etapă chiar dacă Schumacher a castigat 6 curse in acel an. Deci , doar în 2002 si 2004 am avut sezoane " plictisitoare " . Insa atunci testele private erau permise , nu bătea nimeni cu pumnul în masă , nu erai penalizat dacă ieseai pe iarba , nu exista planul F , Williams nu se bucura în calificări pentru locul 17 , iar problemele piloților nu erau amplificate de un anume sef de echipa așa cum se întâmplă astăzi. Plus ca în 2004 au fost cele mai rapide mașini din istorie din punct de vedere al vitezei de vârf , iar zgomotul acelor V10 nu cred că va mai reveni vreodată în competiția asta . F1 actuală " It's a yoke " cum ar spune Alonso :)
Cea mai neagră perioadă din punct de vedere al spectacolului si al lupte dintre echipe din întreaga istorie a F1. E groaznic ce se întâmplă. Cu mașina asta cred că și Yuji Ide sau Taki Inoue ar fi castigat cel puțin o cursă pe sezon. În viitor in 2021 poate , McLaren sau RedBull o să facă ceva , păcat de Leclerc ca se ratează la Ferrari...
@The Dot. Este atac la persoana ce faci tu. Atât timp cat eu nu ți-am atacat comentariile , nu înțeleg de ce o faci pe indignatul pe aici. Fiecare are convingerile lui , bune sau rele . Arată că ai bun simt si respecta si alte păreri , ca nu deține nimeni adevărul absolut.
Ultimele comentarii
618 in total