Costel,
Eu ca fan Alonso, mi-as dori din tot sufletul ca el sa revina la Ferrari. Desi s-a aratat interesat zilele trecute, nu cred ca Ferrari il va contacta. Pentru mine asta ar fi alegerea perfecta. Spui de Ricciardo, ca nu ar fi demn de statutul pe care ar trebui sa il aiba un pilot Ferrari. Sa cautam alte alternative si ce gasim ? Verstappen , la ce declaratii a facut la adresa italienilor, nu cred ca va ajunge vreodata acolo. Hamilton, pare destul de fericit la Mercedes, Bottas nu e la acelasi nivel cu Leclerc, din punctul meu de vedere. Alte variante, poate Sainz. Sainz ce palmares are ? Crede-ma, tu ca fan Ferrari inrait, te gandesti eventual la Mick. Stiu ca aschia nu sare departe de trunchi, dar e greu sa il compari deocamdata, cu pilotii enumerati mai sus. Dintre pilotii capabili, realistic vorbind, eu pe Ricciardo il vad cel mai aproape de un contract. Nu e vorba aici, ca eu le doresc binele italienilor. In primul rand ei trebuie sa isi doreasca binele, facand alegeri bune in toate departamentele.
Deci ramane un loc liber la Ferrari. Dintre pilotii de top, cel mai abordabil pare Ricciardo, care inca nu si-a prelungit contractul cu Renault. Ar fi sansa vietii, pentru australian sa se bata la titluri mondiale.
@Costel
2014, 2015, 2016 au fost indiscutabili ani Mercedes. Din 2017 incoace se putea face ceva. Doar ca la Ferrari s-au luat decizii gresite , iar odata cu moartea lui Sergio Marchionne , lucrurile s-au deteriorat si mai rau. La Italieni ar trebui din nou un Ross Brawn , un Jean Todt , un Rory Byrne si desigur un nou Schumacher. O cooperare perfecta intre piloti si echipa , strategii ingenioase sau macar corecte si executate la timp , asta cred ca le lipseste celor de la Ferrari, pentru a face performanta. Din 2008 incoace , cand au luat ultimul titlu la constructori , se mai puteau castiga un campionat sau doua , mai ales ca au avut ceva ocazii.
@Neutru
In 94 a fost alta poveste. Senna ii dadea lui Hill , 1-1.5 secunde pe tur in calificari si in cursa. In Brazilia l-a dublat. Din pacate datorita unui cumul de factori ( regulamentul , Bennetonul suspect al lui Schumacher , masina conceputa pe dimensiunile lui Prost ) , Senna si-a pierdut viata . Abia din Spania , lucrurile au inceput sa se indrepte la Williams.
@Costel
Prost a fost un pilot extraordinar. Dar sa nu uitam ce masina a avut Williams in 1993. Hill s-a clasat in fata lui Prost , de vreo cateva ori in calificari. Francezul a dat-o de gard in Brazilia , la Donington a fost batut de Hill , aflat la a 3-a cursa la Williams. Tot in cursa respectiva , Senna i-a dat un tur si a realizat cel mai bun timp al cursei , trecand pe linia boxelor. Asta ca sa nu mai vorbesc , de cel mai bun prim tur din istoria F1. La Monaco l-a dublat din nou. La Silverstone a facut din nou o prima jumatate de cursa magistrala. In San Marino , Canada , Anglia , Ungaria a abandonat fie din motive tehnice , fie din cauza consumului de combustibil. In Italia , Brundell l-a scos afara , Portugalia ,probleme tehnice. Deci in 6 curse a pierdut aproximativ 30 de puncte. Prost a abandonat doar in Italia , la Spa a pierdut cu strategia , la Monaco a furat startul , iar la Interlagos s-a rasucit pe asfalt ud. A mostenit 2 victorii la Silverstone si Hockenheim datorita problemelor lui Hill. Brazilianul a fost impiedicat de ghinioane tehnice , altfel se batea la titlu cu Prost , pana in ultima etapa , cu toate ca McLaren era mai lenta in medie cu 2-2.5 secunde pe tur decat Williams. Si ca un ultim argument , Prost s-a opus venirii lui Senna la echipa in 1993 , avea o clauza in contract care stipula acest lucru. Oare de ce o avea , daca era cel mai bun ? Stiu ca pentru unii doar statistica conteaza , dar totusi sa analizam obiectiv faptele petrecute...
@Costel
Zau asa , nu e neaparat vorba de argumente aici. Statisticile sunt statistici in fond :). Dar daca nu ati vizionat , sezonul 1993 integral eu va recomand sa il vizionati. Tocmai datorita acelui sezon , eu cred ca s-a pus una dintre cele mai mari trepte la temelia legendei lui Ayrton. In rest , incerc sa fiu pe cat de obiectiv pot si de asemnea , incerc sa port o discutie ( fie ea si virtuala ) , cu argumente sau dovezi daca le detin eventual :) .
Ultimele comentarii
618 in total