@Carlos, ai perfecta dreptate. Nu stiam ca exista si denumirea de Sport Activity Coupe. Scuze redactiei.
@mowgli spune: "Normal ca Jeremy face misto, deasta Top Gear merge mai departe si 5th Gear pica, pentru ca 80% dintre cei care se uita la top gear se uita ca fac pe ei de ras nu pt ca e nu stiu ce emisiune.Genul de oameni care il voteaza pe Basescu."
Jeremy nu face misto, Clarkson doar isi face meseria in cel mai bun mod cu putinta. Top Gear nu este pentru frustrati, cocalari si persoane cu IQ sub medie, pt ca astia nu stiu sa faca diferenta dintre show si realitate. Faptul ca tu nu ai capacitatea de a aprecia un show de exceptie cum este TG, este strict legat de opacitatea ta mentala, nu inseamna ca noi restul am votat cu Basescu (un personaj deplorabil din toate pct de vedere) sau ca suntem prosti.
Top Gear merge mai departe tocmai datorita acestui show sclipitor, care imbina perfect profesionalismul cu umorul de bun gust. Fifth Gear s-a oprit pt ca acum cutiile de viteze au si 8 trepte, insa ei nu au adaptat conceptul (personal imi placeau). Cat despre TG si brandurile auto englezesti (aka Range, Aston) ei au ceva ce noua ne lipseste, patriotismul auto.
1. Pentru Redactie:
Daca nu as stii engleza as considera, pe buna dreptate, ca X6 este intradevar un "sac" pentru BMW. Daca as stii engleza m-as putea gandi ca acelasi "sac" poate insemna "Sport Activity Car". Dar daca stiu ca denumirea generica este "Sport Activity Vehicle" si ca pe tastatura litera "C" este langa "V" as putea fi indreptatit sa cred ca discutam despre o mica eroare, si in loc de primul "SAC" din istoria BMW discutam despre un "SAV". Just my 0.02$!
2. Emisiunea este un show, de asta este si asa iubita. Jeremy C. este "glumet", deaia este asa iubit, insa daca afirmatia "rubbish" vine de la un glumet care se pricepe, de ce nu l-am crede pe cuvant. Lasand la o parte exagerarea menita sa sublinieze ideea principala (era evident ca masina putea urca gluma aia de deal), fiind un 4x4 banuiesc ca ar avea aspiratii mai mari de atat si cu siguranta nu poate. Asta a vrut sa sublinieze J.C.. Ce mi s-a parut frapant a fost ca in frana de mana continua sa o ia la vale, ceea ce ste ... OAU! Adaug (din ce spune J.C.) modul jenant de selectare a treptelor de viteze, faptul ca dupa atatea generatii i.drive-ul este inca departe de ergonomia dorita, confortul discutabil (si alea erau drumuri de tara doar pt ei, noi le putem considera autostrada), ca mult laudatul X.drive mai are multe de "invatat", plus pretul piperat si rezulta supermasina ideala pentru cocalarul roman.
Ultimele comentarii
18 in total