Nu-mi place, arata ca un A5 cu dezabilitati. Ma frapeaza faptul ca Grupul VW sufera de sindromul stopurilor de A4/A5, care dupa ce a facut ravagii in gama Audi s-a luat si la VW. Urmeaza Skoda si Seat ...
Acum am vazut pt prima data reclama. Este interesanta si plina de mesaj, insa nu este decat o reclama ca oricare alta. Insa daca reclama aduce scandal (aka si mai multa reclama gratuita) este si mai bine. Mai ales daca este vorba de o reclama pozitiva.
P.S.: Reclama este realizata mult prea bine pt nu a fi realizata de amatori cu putine resurse financiare, mai ales ca pana la urma mesajul este unul care "lauda" performantele eco Audi.
Destepti baietii astia de la markenting...
Discutam despre un concept cuminte, menit sa prefateze cat mai acurat viitoarea generatie Aveo. Masina este frumoasa, exprima o agresivitate sportiva si este foarte glossy, insa din pacate pt Chevrolet duce o acuta lipsa de originalitate. Imi place conceptul, dar nu pot sa nu fiu carcotas si sa-mi pun urmatoarele intrebari inainte sa spun ca este o masina "atragatoare":
1. Grila "single frame" de la Audi este un element impunator, care emana agresivitate, eleganta, da prestanta masinii?
2. Farurile de pe Scirocco sunt suficient de reusite estetic incat sa atraga atentia intr-un mod pozitiv?
3. Profilul, inclusiv partea posterioara, al noului Ford Fiesta sunt o reusita de design, capabile sa incante ochiul?
4. Interiorul noului Ford Fiesta are un aer futurist?
5. Interior noului Opel Astra (desi aici putem spune ca se permite) are un aer glossy?
Daca raspunsul la cele 5 intrebari este DA, cum as putea raspunde cu NU la intrebarea "este aveo un concept atragator"?
Cum se lanseaza o masina mai potenta cum apar puii de zmei sa ne spuna cat de breji si potenti sunt ei. Punctul de vedere emis de @nemtalau, desi este subiectiv, este cat se poate civilat si are un mesaj suficient de intelept incat sa nu fie nevoie sa sarim la gatul lui.
@gtrazvan, tututor ne plac masinile puternice, toti am vrea mai multi CP la masina personala, toti dorim infrastructura mai buna si toti speram la o calitate rutiera imbunatatita, insa nu veni sa-mi spui mie ca tu mergi tare, esti zmeu pe sosele (imi imaginez ca nu in limitele legale si nici macar in apropierea lor) dar nu reprezinti un pericol, ca rad si sireturile de la pantofi. Personal sunt satul, indignat, scarbit si cum vrei tu de "pilotii" de ocazaie pe care ii intalnesc zilnic si nu incurajez in nici un fel un astfel de comportament.
In schimb sunt total de acord masinile puternice, insa acestea sa fie "stoarse" acolo unde se poate: pe autostrazi de mare viteze, pe circuite, in cadru special amenajat, nu pe strazi. Nu discut aici de o liniuta SCURTA la semafor, de o forja atunci cand traficul iti permite, pt ca astea sunt lucruri pe care le facem cu totii.
On TOPIC: Versiunea M ii da substanta Seriei 1, deoarece masina asta nu este nici pe departe la fel de spatioasa, ergonomica, confortabila (locurile din spate aproape impracticabile) etc ca un A3, Golf etc si chiar nu avea nimic special de oferit. Acum treaba se schimba, avem de-a face cu o masina pt sofer, cu un motor excelent si performante pe masura.
Nu o sa ma leg de designul exterior care nu este nici rau, nici spectaculos. Din start trebuie sa fim constienti ca discutam despre un CONCEPT. Designul cu tenta sportiva, ecranul mare din bord, afisajul de fiţe, interiorul "eco-trendy", astea vor fi povesti in varianta de serie. Masina este clar saracacioasa din toate pctele de vedere si la 7000€ (probabil in varianta de baza), daca Toyota nu este un brand popular in India va avea soarta Loganului Mahindra, adica vanzari "cucu".
P.S.: Facand o comparatie cu ce exista in prezent, Etios imi aminteste puternic de Fiat Albea inainte de facelift.
Ultimele comentarii
18 in total