Sa privim si din perspectiva companiilor petroliere: au bani, au retele extinse si nu castiga nimic de pe urma electricelor pentru ca orice vestic are priza de 400v~25A in garaj. Acum ar trebui sa-si reconfigureze busines-ul pe un teren necunoscut (la fel de plin de jmecheri) sau sa orienteze industria auto spre o tehnologie dependenta de ei.
@qar este o miscare de marketing, una din cele mai ieftine printre altele, dar este foarte eficienta.
Lasand la o parte marketingul dueluri cum incepusera sa aibe Golf R si Type-R in tineretea mea aveau Evo si WRX. Duelurile lor o data la 2 luni in diverse reviste sau de cate ori apareau upgrade-uri sau generatii noi au crescut o generatie care le-a venerat si care inca le tine valoarea ridicata pe pietele de second.
@eu de mai sus
Sunt unele motare care si-au dovedit fiabilitatea pana la nivel de legenda revenind generatie dupa generatie. La benzinare probabil cele mai vestite sunt V-TEC de la Honda. La capitolul diesel motoarele mari germane in general traiesc bine mersi pe masini de 20 de ani si mai bine.
si 6 faptul ca nu sunt scelerat si agresiv in sustinerea marcii pentru care lucrez inseamna doar ca inteleg altfel viata si demnitatea de marca.
Ultimele comentarii
3 in total