Ah Omnicourse... baietii de pe acolo abereaza la greu, cred ca am citit macar 30 de articole "pe langa", dupa accidentul lui Alonso erau primii care postau diferite scenarii care de care mai fanteziste.
Am crezut ca-i ceva oficial, am vazut declaratia celor de la Honda, erau peste 30 de jurnalisti acolo dar vad ca nici un site cat de cat serios n-a postat nimic despre omologarea motorului Honda. Ciudat, nici macar FIA nu a facut acest lucru.
Eu m-am gandit initial ca a aprovat varianta de motor pentru sezonul 2015, nu ca l-a omogat de aia speram sa ai un link, pentru ca n-am vazut nici scris pe acesta tema. Nici macar declaratia n-a fost publicata, sa vedem maine ce apare.
@Ferr1: Honda trebuie sa-si omologheze motorul, probabil o s-o faca Luni, cum se discuta acum ceva timp.
Maine este ultima zi de teste, sper sa fie timpul frumos, mai sunt multe de vazut. Cel putin Mercedes lucreaza din greu la masina, am vazut macar 3-4 parti noi pe masina lor. Baietii de la Ferrari erau foarte bucurosi de cum a decurs simularea lor, dar nu cred ca au terminat pachetul pentru prima cursa, din pacate, ma asteptam sa forteze un pic.
Inca o zi foarte frumoasa de teste :P Multe tururi parcurse, programe diferite, multe lucruri de vazut si de studiat :P
P.S. Mercedes sunt inca in fata :P
P.S. @McLaren-Honda: Nu se omologheaza motoarele in weekend pentru ca nu lucreaza departamentul care face astfel de omologari. Ai un link care arata ca Honda a omologat motorul?
A fost o zi foarte frumosa de teste, eu speram ca cei de la Ferrari si Sauber sa treaca de bariera de 160 de tururi dar deh merg si 140 :). Force India cu noua masina, au inceput greu, deh masina trebuia sa fie gata de mult, McLaren au parcurs peste 100 de tururi, foarte bine.
Cred ca cei de la Mercedes sunt inca in fata, cei de la Williams sunt pe acolo, totusi au motorul "client", urmati de Red Bull si probabil Ferrari. Spun probabil pentru cei de la Ferrari au sansele sa fie inaintea celor de la Red Bull, dar vor mai lucra la masina.
Cat despre restul, nu stiu ce sa zic. Sauber decenti, Toro Rosso la fel, Force India este cred ca o sa fie in spatele ambelor echipe, este evident ca au pregatit masina mult prea tarziu, Lotus mai au de lucru, este primul an cu motor Mercedes, dar au nevoie si de bani pentru dezvoltarea masinii. McLaren, au fost concentrati pe diferite teste, au avut probleme cu motorul si probabil sunt in urma programului pe care l-au gandit initial, cred ca inca 200 de ture si vor avea mai multe date de studiat. McLaren si Lotus cred ca au cel mai mult de treaba pentru ca primii nu au cu cine sa compare datele furnizate de motor si ultimii pentru ca sunt in urma cu piesele si dezvoltarea.
Oricum zilele urmatoare sper sa fie si mai productive pentru echipe, mai sunt multe de testat si de urmarit :P
@Sak: Initial vroiam sa-ti scriu un comentariu care explica foarte clar comentariul meu, dar mi-am dat seama ca trebuia sa stii deja la ce m-am referit eu.
Cu cat o echipa este mai nesigura de ceea ce face, cu atat dau mai multe declaratii. Si din pacate, isi fac singuri rau. La inceput un singur interviu, bai masina este noua, este cu totul altceva, bla bla bla. Dupa 3 teste, bai avem update-uri, pregatim solutii, bla bla bla. De aici incep sa piarda.
Parerea mea, zero declaratii si multa munca pana incepe prima cursa. Cursele si punctele conteaza, nu declaratiile.
Eh update-urile astea nu conteaza, bine ca au schimbat vopseaua monopostului macar, asta conteaza.
P.S. Cica aduc update-uri... si cine dracului ii obliga s-o spun? Nu pot sa lucreze la masina fara sa vorbeasca atata despre asta? Frate... astia nu invata nimic niciodata?
Ultimele comentarii
108 in total