Eh Hamilton se bucura ca cei de la Ferrari merg bine pentru ca stie sau spara ca nu sunt un pericol. Orice pilot cand vrea sa se dea curajos, spune ca este bucuros ca exista concurenta, chiar daca in realitate nu-si doreste asa ceva. Daca isi dorea concurenta, nu pilota pentru Mercedes ci pentru Toro Rosso, acolo avea concurenta. Pana la urma a pilota si a castiga in F1 se refera la simplu fapt: monopost mai rapid decat al celorlalti :P Daca este si fiabil si mai bine :P
P.S. "Violenta este ultimul refugiu al incompetentei" Si unii inca suferea de violenta verbala masiva.
Mda se pare ca Raikkonen are ghinion... sa nu exageram. Momentan Vettel s-a adaptat un pic mai bine masinii noi Ferrari in rest, sa vedem punctele pentru ca alea conteaza. Oricum ploaia a schimbat un pic planul echipelor si nu toate s-au adaptat bine. Totusi, in cursa se pot schimba multe, sa vedem cursa acuma :P
N-ar fi rau sa plece de pe 3-4, dar sa si termine pe 3-4, cred ca ar conta mai mult. Oricum este un pas inainte comparativ cu situatia din 2014, sa vedem cursa acuma :P
@Alex: Inteleg confuzia, tu si Marius ati crezut cumva ca Alonso avea in monopost o priza, 220V si a incercat sa bage o surubelnita sa vada daca mergea, si puf... a suferit un soc nu-i asa? Eh... nu a fost asa. Da-mi voie sa explic:
Monoposturile folosesc o unitate MGU-K, adica motor generating unit - kinetic, adica recupereaza energia cinetica (franarea adica), astfel 1j/1s = 1W. De aici apare cifra de 600W, care inseamna in functie de cat de lunga a fost descarcarea diferite valori in jouli, adica 600j pentru 1s, 1200j pentru 2s si asa mai departe. Masina de abia iesise pe traseu, a mers cateva curbe si ceva s-a intamplat, o descarcare, sub o secunda si de aici 600W, pentru ca este valorea minima pentru acel incident. Mergea incet, a schimbat instantaneu directia (socul a fost instant, deci sub o secunda). Nu cred ca se poate explica mai simplu de atat.
Ultimele comentarii
108 in total