Un sistem foarte bun, care ii va "ajuta" sa piarda cateva secunde bune anul acesta. Tare partea cu "astfel, după ce îşi termină partea din cadrul unui schimb de pneuri, fiecare mecanic apasă un buton care va activa un LED verde" --- aici se pierde macar o secunda daca nu chiar mai mult.
Pentru moment Ferrari, Red Bull si Mercedes lasa impresia ca testeaza monopostul serios, cautand atat posibilele defecte cat si setarile optime, iar cei de la Lotus lasa impresia ca monopostul lor are probleme grave, altfel nu-mi dau seama de ce se chinuie atat de mult sa fie primii ori de cate ori au ocazia.
Personal cred ca cei de la Ferrari, Red Bull, McLaren si Mercedes merg pe burta, pentru a nu da ocazia celorlalti de a le deslusi secretele. Cei de la Lotus in schimb se chinuie din rasputeri sa atraga atentia. Din cate imi aduc eu aminte, cu cat o echipa meargea mai bine in teste, sau ma rog se chinuia sa fie prima, cu atat mai prost a mers in cursul sezonului, iar exemple sunt destule.
Prima cursa se anunta foarte interesanta :)
Comparativ cu papagalii care nu stiu si nu inteleg ce citesc, fanii seriosi prefera sa fie rezervati in legatura cu aceste teste, pentru ca oricum avem tot timpul sa vedem cum vor evolua pana la prima cursa, cand vom vedea exact cum sta treaba cu fiecare echipa.
Personal nu sunt interesat nici de cine ce tur a facut si nici de cat de rapid a fost dar aceste teste ma ajuta sa inteleg mai bine lumea Formulei 1. Sa vedem urmatoarea sesiune de teste ce ne va mai rezerva, papagali vom avea cu siguranta si acolo, destui.
And so it begins :P
"Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m25.898s 50"
Cu timpul asta a fost mai incet decat cam toti, in realitate a avut: 1:19.670.
Di Resta a avut: 1:19.772 si asa mai departe. Va rog sa faceti corecturile de rigoare.
Chestia asta cu modificam/ nu modificam nasul tine nu de dorinta lor de a raspunde ci de cum vor evolua monoposturile. Nici nu a inceput bine prima sesiune de teste si deja se pun intrebarile care nu conteaza. Prima cursa este cea in care vom vedea cum stau lucrurile in teren si in aceste sesiuni de teste.
Ultimele comentarii
108 in total