N-am urmarit prima sesiune de teste, dar am reusit s-o urmaresc pe ultima si nu pot decat sa ma bucur. Masinile se aud altfel decat la TV, poti sa urmaresti mai clar ce fac echipele, cand schimba pneurile, cam ce stinturi fac si sa vezi cand schimba pilotii. Este pacat ca aceste teste nu sunt transmise gratis pe internet.
Sa vedem prima cursa acuma, pentru ca acolo se dau puncte si alea conteaza!
P.S. Cele mai sincere condoleante din partea mea familiei lui John Surtees, odihneasca-se in pace!
F1 este un spor prea greu de manageriat de o singura persoana oricat de capabila se credea acea persoana. O echipa care se poate ocupa de Formula 1 asa cum trebuie este un lucru foarte bun. Dar pana atunci sa vedem sezonul actual. Ross Brawn se pricepe si este foarte bun pe partea tehnica si in loc sa avem 6 lideri diferiti care decid diferite lucruri (multe dintre ele stupide) la sfatul lui Ecclestone mai bine sa existe cineva ca Ross Brawn.
Nu stiu daca sa ma bucur, dar cel putin pentru moment ma gandesc ca-i un lucru bun. Vor urmari cu placere, cum vor evolua lucrurile.
N-ar fi rau ca cei de la McLaren sa foloseasca un pic de portocaliu, pentru ca nu mi-a placut varianta folosita sezonul trecut. Cat despre noul pachet, vom avea si mai putin depasiri decat in sezonul curent cel putin pentru prima jumatate a sezonului dar sper sa nu fie si multe abandonuri tehnice (datorate unitatilor de propulsie).
Mercedes ramane favorita si in acest sezon, urmata de Red Bull si Ferrari. Dar pana la prima cursa, astea sunt doar niste presupuneri si nimic altceva.
Un scandal urat, care a inceput cu cei de la VW si cei de la Mitsubishi. Primii au de platit o amenda mare, urmata de multi bani pentru reparatii, schimbari si altele pe tema asta in timp ce Mitsubish a fost cumparat de fratii de la Nissan pentru ca... era in "deep shit". Evident ca acuma dupa ce au aparut niste probleme cu masinile Renault (care are ca actionar statul francez, parca 20% sau asa ceva), evident ca germanii nu puteau sa stea degeaba decat sa dea in "strainii" FIAT, pentru ca le sunt competitori directi.
Si problema in sine nu este neparat cantitatea de noxe emisa ci ce particule si in ce procent sunt in aceste noxe.
Ultimele comentarii
108 in total