@McLaren Bla bla retarded Mircea: Poate n-ar fi rau sa-ti controlezi numarul de prostii pe care-l scrii pe minut, cred ca nu te-ai prins de rahaturile scrie: "Din momentul in care l-a prins Vettel totul s-a terminat pentru Vettel, daca ai urmarit vineri vedeai forta motorului Mercedes, ca pe linia dreapta Mercedes atingea 317-318, iar Vettel doar 204-205. ". 317-318 vs 304-305 retardatule!!!!!!.
Iar viteza de varf conteaza doar daca ai DRS tampitule!!!! Altfel nu inseamna nimic.
lol cum a dat McLaren de greu si fara sanse la victorii, cel mai mare fan a lor i-a tradat deja looool si asta dupa numai 2 curse looooool. Sincere felicitari echipei care astfel de fani falsi, trebuie sa fie o "realizare" in sine. Cat despre calificari, au fost mai interesante decat ma asteptam pentru ca vin dupa niste sesiuni de antrenamente diferite de cele de pana acum. Cursa in schimb, este cu totul altceva, nu este greu de observat ca masinile rosii inca nu stiu bine la performanta pe un tur, dar in cursa, se vor descurca mai bine pe ambele tipuri de pneu. Alonso si Massa se vor descurca mult mai bine in cursa decat in calificari, as miza tot pe Alonso, Massa pare care se pierde in trafic si nu are inca motivatia de a-si depasi adversarii cat mai repede.
Iar Hamilton a fost rapid, exact cum sa asteptam sa fie. 3 ani le-a luat celor de la Mercedes sa faca o masina, si in mana lui Hamilton se vede. Evident, situatia este mai buna decat in anii trecuti, bravo lor. Raikkonnen a mers bine iar Alonso este exact pe unde ma asteptam sa fie, desi cred ca putea si locul al II-lea daca iesea mai devreme si mai facea un tur. Cat despre Vettel si strategia lui cu pneurile medii, la fel ca Button sunt de urmarit. Nu se stie care strategie o sa fie cea buna, dar asta vom vedea maine.
Oricum cursa a III-a a venit, sa vedem cum se vor descurca preferatii nostri :P O cursa cat mai frumoasa :P
P.S. Cred ca strategia lui Vettel cu pneurile medii nu-i chiar asa de rea, este foarte posibil sa fie chiar strategia castigatoare, dar asta vom vedea maine, probabil dupa primele 30 de tururi, ne vom face o idee mai clara.
Probabil mizeaza pe faptul ca maine cursa va incepe sau se va tine pe ploaie, ceea ce se poate intampla. Dar, daca nu va ploua, cei de la Mercedes si Lotus par sa aiba avantajul. Cei de la Ferrari sunt acolo si surpriza s-ar putea sa vina de la Sutil, care a fost pe prima pozitie in Q1. Iar Raikkonen a fost penalizat cateva pozitii.
Interesante calificarile, eram sigur ca va ploua in calificari, iar Vettel si Webber au mizat pe acest lucru. Este posibil ca maine in timpul cursei sa ploua, sau cursa sa inceapa pe ploaie si astfel cei de la Red Bull sa spere ca au un avantaj. Totusi, prestatia celor de la Ferrari cred ca a fost decenta, dar sper ca in cursa sa fie mai buna. Massa s-a descurcat foarte bine, dar in cursa nu-i din pacate la fel de consistent, pe cand Alonso este ceva mai motivat. In schimb, daca cursa s-ar desfasura numai pe uscat, cred ca Sutil ar putea sa fie o surpriza, poate chiar mai mare ca in Australia. Prima cursa a fost interesanta, iar a doua se anunta si mai si.
Totusi Raikkonen, si cele 2 Mercedesuri sunt aici, pe o cursa fara ploaie s-ar putea sa fie mai rapide decat Red Bull, cine stie.
Mi se pare natural ca dupa o victorie sa discute despre titlu, pana la urma toti pilotii care concureaza isi doresc sa castige un titlu. Plus fanii sunt sigur ca-l dau campion mondial, pentru ca asta isi doresc. Cateva curse s-ar putea sa mearga bine, cateva s-ar putea sa mearga prost, sau s-ar putea intampla orice altceva. La fel cu orice alt pilot, se pot intampla asa de multe. Ce este pacat este ca Raikkonen spune ca nu este numarul 1 si nu are nevoie de ordine de echipa, iar sezonul trecut... a fost lasat pe celalalt pilot sa treaca in fata. Iar asta se pare ca fanii lui au uitat deja. Lotus sunt o echipa buna, iar anul acesta cred ca este cam ultimul in care mai pot arata ceva. Motorul Renault este deja stiut de ei, regulile s-au schimbat putin sau deloc, in timp ce anul viitor este cu totul altceva. La Red Bull pot sa incerce anul acesta, la Ferrari la fel, la McLaren sunt sanse mici. Mercedes pare departe, Sauber la fel, Force India poate castiga o cursa cine stie. Restul sunt irelevante. Pentru moment sunt doar trei echipe Ferrari, Lotus si Red Bull (ordonate dupa prima litera), care stau decent in cursa. Mai multe, vom vedea pe parcurs, personal cred ca cei care au incercat si au esuat de 3 ani sunt cei de la Ferrari, 75% din vina masinii si restul nu conteaza. In schimb cei de la Lotus n-au nimic de pierdut, anul trecut n-au contat, dar anul acesta tine doar de ei, daca vor sa conteze, trebuie sa tina pasul. Urmatoarele 2 curse sunt importante, daca nu le castiga pe ambele, au pierdut prima sansa. Din cursa a IV-a cred ca Red Bull si Ferrari vor incepe lupta serioasa. Sau poate vin din urma cei de la Mercedes, cine stie.
Ultimele comentarii
108 in total