Prima oară când am condus Tesla a fost în US, o perioadă de aproximativ 9 zile, închiriată, un X.
Lunar conduc Y închiriat de la Autonom când mă deplasez prin țară și sunt nevoit să iau avionul.
Prin urmare, nu mai trage concluzii prostești, de retardat frustrat care a stat și el în dreapta de vreo două ori, când șoferul de la Blue sau prietenul a apăsat mai tare pe accelerație, provocându-ți erecție.
Ai urcat vreodată în viața ta într-un EQS sau I7, ca să vezi și să și îți tactil ce înseamnă cu adevărat premium?
Eu spun ceea ce am observat eu la Tesla, ce consider ca NU este OK și ca ar fi unul dintre motivele scăderii de vânzări.
Ai altă părere? Este binevenită ca oricare părere, dar fără să jignești!
Poate dacă ar scade prețul și ar lăsa de o parte “aburii” de mașină premium (cu goluri la îmbinarea panourilor de caroserie de bagi degetul în ele, cu trăncănit ăla rticulatiilor după 10.000km, cu niște benzi led de iluminat interior de le pui în ROU cu 1000 lei, etc și cu fantezii de trebuie să dai cu degetul pe ecran ca să mergi înainte sau înapoi, cu semnalizare pe butoane pe volan, etc) nu ar fi nevoiți să dea afară oameni… dar, ce nu face papitoiul de Elon pentru o “găleată” de profit! Wilcommen Xiaomi, Seres, Danza… !
Nu uita de Kona electric din ultima generație, care este considerată o mașină extraordinară de oraș, ca și raport preț/calitate/performanta/fiabilitate
Guvernul chinez are puterea politică si financiară să ieftinească și mai mult mașinile electrice, iar în curând cei 25% vehiculați ar fi tot puțin.
Totodată, dacă firmele chinezești vor investi în fabrici de mașini în UE, concomitent cu achiziția sau “renașterea” de branduri auto europene (sau, de ce nu, crearea unora noi), iar know-how-ul l-ar aduce de la propriile centre de dezvoltare, atunci lucrurile vor fi din ce în ce mai dramatice pentru constructorii consacrați europeni.
Cum ar fi să cumpere BYD, de exemplu brandul Olcit sau ARO și să construiască mașini electrice sub aceste denumiri, ca implant direct al tehnologiei modelelor Seal sau U8?
Vezi și cazul MG (brand englezesc, cu uzine închise de ani buni)
Ultimele comentarii
7 in total