Nu inteleg de ce se aprinde toata lumea aici. Vorbim despre o alianta intre 3 dintre cei mai mari, vechi si importanti constructorri din industria auto. Ford, Renault sunt de admirat pentru ceea ce au adus industriei auto chiar daca in ultimele decenii nu au fost pozitionati upmarket ca si Daimler. A nu se uita ca la inceputuri (pe cand Daimler traia si nu se intorcea in mormant, vis-à-vis de un comentariu de mai sus) Renault era un producator de lux si nu atat de volum. Dupa al 2-lea Razboi Mondial, datorita situatiei precare a economiei Europene au inceput sa fabric asini mici si strict de volum. Iar Ford a avut( si are) divizii de lux si nu poate nimeni diminua calitatile anumitor modele. Iar strict de motorizari cine spune ca Renault(!!!!!) sau Ford(!!!) nu stie sa faca un motor inseamna ca nu stie ce vorbeste. Si eu, avand o afinitate mare catre un anume producator, mi-as dori sa isi faca fiecare singur motorul, sasiul, etc pentru doza de exclusivitate a companiei pe care o simpatizez dar pana la a spune ca imi e rusine pentru o colaborare cu alti monstrii ai industriei e distatnta mare. Prefer asa decat sa vad nume de traditie ca sunt pe buza prapastiei si vor disparea atata timp cat se mentine o balata oarecare a individualitaii fiecarei firme. Daca pui un motor de Ford pe Mercedes sau unul de Mercedes pe Infiniti, nu inseamna ca Mercedesul nu va fi la fel de luxos sau exclusivist(raportat la clasa sa). Iar un Infiniti va avea mai putin farmec franco-japonez decat are acum. Iar chestia cufiabilitatea sa vorbeste mai mult decat trebuie despre ea. un proprietar de masina noua, cu bun simt-asta e cheia-care are grija de masina sa(revizii, piese originale, evitarea pe cat posibil a gropilor-nu ca"lasa ca merge si pe acolo ca sefu' plateste-va vea parte de cheltuieli pe intretinere apropiate si problem in limita bunului simt indifferent de marca(a nu se include marcile chinezesti). Iar cu VW impotriva Renault, ambele au atuuri care se potrivesc anumitor indivizi. Daca VW sunt masinile mai robuste in general vorbind, cine a avut si condus Renault(sau orice marca franceza) pot spuna ca sunt mai confortabile si mai bine balansate ca si tinuta de drum. De aceea au rezistat atatia ani majoritatea pentru ca ofera ceva pentru anumite persoane. Asa ca revenind la topical articolului trebuie sa ne obisnuim cu "imprumuturi" intre companii, iarr daca sunt facute cu cap, nu are de ce sa deranjeze atata.
O masina foarte reusita din toate punctele de vedere. Aproape au reusit ceea ce au vrut si declarant si anume sa ia locult Megane RS ca si cel mai bun hot hatch. Singura problema este ca este cu doua degete inca sub Megane dar problema mai mare e ca RS este la schimbare de generatii si daca vor aduce imbunatatiri la noua generatie , atunci distanta se va mari din nou. Dar, una peste alta, o masina frumoasa cu performante foarte bune.
@altair19- Ce te face pe tine sa crezi ca Ferrari sau Mercedes o sa aiba motoare mai bune. Doar din curiozitate care iti sunt criteriile de judecata? Multumesc.
Ultimele comentarii
259 in total