@Sorin- Ce vrei sa spui cu "VA" trebuiau?Si ce inseamna "ceva mai bun" si pentru cine mai bun?
@Timmy- Chiar daca seamana cu 500 in partea din spate lateral, poate inspiratia a fost R5. Cum ti-ai imagina o evolutie a masinii astea http://img1.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2603/2603165-renault5-gt-turbo-1.jpg ?
@inexorabil-Daca GN a fost o masina deosebita in America nu acelas lucru se poate spune despre Riviera car o gasesti la tot pasul pe marginea drumului. Chiar acum e unul de vanzare pe ebay cu mile putine pentru vreo 3500 de dolari si nimeni nu o vrea. Le gasesti in conditii normale pentru vreo 1000- 2000 si nu prea le vrea nimeni. ( http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Buick-Riviera-COUPE-1993-BUICK-RIVIERA-TRIPLE-BURGUNDY-PERFECT-CONDITION-/251277350396?pt=US_Cars_Trucks&hash=item3a814c15fc&vxp=mtr sau http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Buick-Riviera-Luxury-Coupe-2-Door-1992-Buick-Riviera-Luxury-Coupe-2-Door-3-8L-/281113317169?pt=US_Cars_Trucks&hash=item4173a8cf31&vxp=mtr) In ceea ce priveste viteza maxima cine a pus numerele acelea acolo a fumat ceva pentru ca nici nu se pune problema sa se apropie de 300 km/h. Ma indoiesc foarte mult si de 200 km/h ca sa fiu sincer.
@inexorabil-Piata auto ca si orice domeniu auto este dictat de cerere. Cererea inseamna cumparatori si ceea ce ei doresc intr-un produs. Daca iei o statistica sa vezi care sunt criteriile pentru achizitionarea unui automobile o sa fi surprins. Am lucrat pentru Nissan USA intre 2005-2008 si am avut acces la analize de marketing si crede-ma ca cine face motorul sau cati cilindri are sau unde e facuta bujia conteaza mai putin. Vorbim acum de marcile de consum ca sa fie clar. Iar cel mai important criteriu(de departe) este pretul. Ori sa construiesti o masina asa cum vrei tu inseamna FALIMENT garantat. Deci daca iti place GM si vrei sa mai vezi masini facute de ei trebuie sa le accepti asa cum sunt. De aceea cand mai vezi o scapare in lumea auto ca Ferrari, Lamborghini, BMW M, Renaultsport,AMG trebuie sa apreciezi efortul pus in produse facute mai aproape de ce spui tu chiar daca financiar nu e mereu o reteta de suces.Putem avea discutii la infinit despre viziunea personala despre cum am vrea lumea auto sa fie dar adevarul este ca majoritatea covarsitoare a cumparatorilor sunt oameni care se uita la altceva(pret, cate suporturi de pahare sunt, cati saci de cartofi incap in portbagaj, etc)
@@Alpine- Se pare ca nu ai citit atent ceea ce am scris ori nu m-am exprimat eu correct. Am spus ca Astra OPC este o masina reusita care a incercat (au declarant clar ca ataca direct Megane RS) sa devina etalonul clasei si APROAPE a reusit. Megane este etalonul clasei cel putin din punct de vedere dinamic. Datorita faptului ca este totusi o masina conceputa mai demult, lucrul acesta se vede putin in comparative cu Astra care pare un pic mai "fresh" ca sa ma exprim asa. Asa ca nu vad unde am spus ca Astra e mai buna, dar nu poti sa nu vezi niste progrese evidente. Desi sunt fan Renault cred ca Astra e o masina reusita singura care se apropie de Megane. Si faptul ca e conceputa cativa ani mai tarziu o ajuta sa micsoreze distanta.
@RedBull-exact asta am spus si eu
@asa ziceam si eu-motivul pentru care am adus Megane in discutie este strict pentru faptul ca Strycek a spus ca obiectivul Astra OPC este sa detroneze Megane.
@Mihai-citeste atent ceea ce am scris in primul comentariu.
Ultimele comentarii
259 in total