@Azazel- de accord. Renault a "bajbait" mult in ceea ce priveste identitatea designului. Au fost modele care au aratat bine dar nu s-au "legat " bine cu urmatoarea generatie. Poate acum vor avea grija de continuitate.
@Adi- Fara sa incerc a te jigni, cred ca esti mai tanar citindu-ti comentariul. Ceea ce spui nu poae fi mai departe de adevar. Daca este o marca ce poate sa faca o masina sport care sa rivalizeze cu Porsche atunci Renault este aceea. Nu stiu cate sti tu despre Alpine dar chiar Porsche a fost competitorul sau direct in trecut. Daca o sa privesti preturile la Alpine si Porsche din aceeasi perioada o sa vezi ca Alpine sunt o idee mai scumpe chiar daca la momentul respective a fost invers ca masini noi ceea ce iti spune cat de apreciate au fost si sunt. Restaurez Renault si Porsche in particular de foarte multi ani si conduc Porsche si Renault din proipria colectie in viata de zi cu zi dar un Rennault sport poate oricand sa tina pasul cu orice masina din punct de vedere al satisfactiei la condus si asta la preturi mult mai mici decat celelalte.. Sunt fara discutie mai putin ingrijite din punct de vedere al fabricatiei dar acolo se termina minusurile. Iar vorbim de calitatea materialelor sa te uiti in Carrera sau Boxter de acum 2 generatii sa vezi plastic ieftin (asamblat perfect dar plastic). Asa ca nu critica pana nu atingi una sau cel putin sa o vezi de la cativa metri. De condus iti doresc sa ajungi sa o faci intr-o zi pentru a avea o parere educate nu vorbind din poze sau de la televizor. Renault a avut masini legendare cel putin la fel de multe ca si Porsche si am avut norocul sa le conduc pe aproape toate. Alpine A110, Alpine A310, Alpine GTA, Renault GTA, Renault 5 Turbo 2, Renault Clio Williams, Renault Sport Spider, Renault GTA Lemans, Renault Clio V6, Renault R26R Renault Gordini(12,17, 8). Daca este un constructor generalist nu inseamna ca nu pot face masini sport. Tine cont ca Renault este SINGURA marca ce a castigat TOATE formele de motorsport la un moment sau altul, iar una dintre putinele care este inca implicate la toate nivelele in motorsport. Asa ca daca te gandesti la Clio Symbol nu "vezi" tot ceea ce inseamna Renault. Iar cu esecurile lor , au ca si alte marci dar macar nu au avut frica de a incerca altceva si este ca in viata:cateodata iti iese, cateodata nu. Nu vreau sa iti spun de inovatiile in design care au influentat lumea auto pornite de Renault pentru ca e alta discutie. Daca un Megane Renaultsport cu tractiune nu propulsive si multi cai mai putini poate sa fie mai rapid decat un Boxter sau un Cayman sa imi explicit de ce o masina care va costa dublu si automat conceputa mai indelung nu va putea rivaliza cu atuala linie Porsche. Iar daca vor tine cont de reteta retro de design a lui Alpine vei avea si visual o masina fantastica.
@mntsn- Laguan a fost in primele 3 masini in clasa in ceea ce priveste calitatea, dar designul nu a fost popular. Modelul este la final de cariera asa ca Tavarez nu risca nimic spunand ceea ce a spus. Daca mentine standardele si o face mai aratoasa pe noua Laguna( au o linie de design noua si reusita zic eu) atunci va veni si succesul comercial.
@Adrian-de accord, nu am vazut pretul cand am scris comentariul. Ma gandeam la 7-800000 nu la 2.2 mil. Daca e editie limitata, imbunatatirileaduse sigur au costat enorm fiind folosite pe un numar redus de masini dar pana la 2.2 milioane e diferenta.
@Adrian-Nu sunt de accord cu tine in ceea ce priveste pretul. Desi pare exagerat de cate ori auzi pretul acestor monstri sa sti ca luat la bani marunti, fiecare componenta a acestora costa enorm. Datorita stresului mecanic al acestor masini nu se poate face rabat la calitatea pieselor, iar tinand cont de faptul ca subansamlele vin de la x sau y (companii mici si exclusiviste care nu isi pot amortiza costurile mari de dezvoltare prin vanzari de volum ci prin preturi mari) ai fi surprins sa vezi care sunt costurile finale. Sa nu intelegi gresit, marja lor de profit este foarte mare dar nici pe departe atat cat crezi. Gandeste-te ca iei un Skyline, o Supra sau un Evo si ca sa obti puteri de 4-500 de cai in conditii de siguranta si fiabilitatae te costa 50-60000 de dolari, iar asta nu presupune finisari interioare sau alte "bunatati" cu care esti rasfatat intr-un supercar.
Iar ca investitie fiecare baga banii in ceea ce-i place, ceasurile sau arta nefiind mereu cea mai buna varianta. Sper sa ai bani destui intr-o zi pentru ai investi in ceea ce te face fericit fie ceasuri sau masini:)
@Timmy-de accord ca poza pe care mi-ai aratat-o se apropie mai mult de originea lui R5 dar cred ca in momentul in care faci o masina trebuie sa ti cont si de trendul in design al vremii. Ori, cu formele mai rotunjite se incadreaza mai bine in ceea ce se cere astazi chiar cu riscul de a nu fi atat de originali cat ar trebui. Dar oricum vorbim de un concept care nu cred ca va avea prea mare influenta asupra modelului de serie. Mai degraba trebuie privita ca pe o nebunie a ceea ce este din punct de vedere dinamic. Daca ai pune mana vreodata pe un Clio V6 sau un 5 Turbo 2 ai sa intelegi de ce nu sunt prea multi care creeaza lucruri din astea.
Ultimele comentarii
259 in total