@Cristi-Sunt convins ca sunt destule persoane de calitate cu care poti discuta. Problema e ca masinile sunt ca femeile din multe puncte de vedere. Daca ne-ar place la toti acelas tip de femeie, ce s-ar intampla cu celelalte?Iar daca iti iei una de nevasta si altuia nu-I place mai bine ar tacea pentru ca daca o critici iese cu scantei.Ideea e ca trebuie inteles ca masinile pot fi un subiect la fel de personal ca si anumite lucruri mult mai importante, cel putin pe hartie. Iar in alte cazuri experientele pot fi de ordin subiectiv. Iti dau un exemplu: prin '94 una din primele masini pe care le-am avut a fost un Audi Coupe Quattro. La un moment dat am avut o problema minora si un "mecanic" a bagat un levier in baia motorului si mi-a ars aprinderea. De atunci, masina aia nu a mai fost niciodata la fel. La vremea respectiva o piesa Bosch m-a costat 700DM ceea ce era enorm. Si asa a fost o reactie in lant ce m-a facut sa ma stramb de cate ori aud de Audi. Dar Coupe Quattro este o legenda, iar Audi este o marca demna de respect asa ca daca as raporta strict povestea mea la calitatea Audi asa ajunge la "Urzica". De asemenea am prieteni care conduc diferite masini si indifferent daca se numesc Mercedes sau BMW sau Daihatsu, sunt din ei care nu au probleme si sunt altii care le injura in fiecare zi. Dar ca o constatare vezi ca iti iei atatea manutte rosii cand zici ceva rau de Renault , ceea ce inseamna ca sunt multi care au si iubesc aceste masini. Deci s-ar putea sa fi unul din nefericitii care au nimerit o "lamaie"(toate marcile au o mica rata de "lamai" mai ales modelele care sunt vandute in cantitati mari). Iar ca sa-ti raspund la intrebarea cu "Motorul Anului" pot sa iti spun ca sunt doua aspect. In primul rand premiul se acorda in principal pentru inovatie, iar unele prind altele nu. Sunt lucruri de care se tine cont la acordarea premiilor care arata bine pe hartie dar la care se renunta ulterior. Fara a stirbi din meritele castigatorilor sau celor care incearca lucruri noi, pot spune ca nu inseamna ca daca un motor nu este conceput cu ceva revolutionary in el nu este bun. Din contra, cunosc o gramada de motoare robuste si fiabile care nu au luat niciodata nici un premiu si de asemenea sunt motoare laudate care ulterior au avut o gramada de probleme. Si expunerea conteaza- cu cat un motor este present pe mai multe piete cu atat sansa sa ajunga in atentia expertilor este mai mare. Fiind limitat la o anume zona nu ajuta deloc. Am avut o Laguna 1 cu care nu am avut probleme deloc iar cand am plecat din tara le-am lasat parintilor mei o Laguna 2 (cu care au fost ceva probleme dar din vina lor-in Romania se merge la doctor cand nu mai respiram iar masina ajunge la service cand nu mai porneste sau ceva se rupe). In final vreau sa-ti spun ca imi doresc ca toate marcile sa fie din ce in ce mai bune pentru ca asa se "imping" una pe alta in fata. Iubesc Renault de cand eram foarte tanar dar nu imi doresc ca sa fie una dintre cele mai bune marci dintre cele rele ci una dintre cele mai bune dintre cele bune.
@Mmmda-fara sa fiu rautacios cred ca stiu foarte bine istoria Renault si Renault Sport. Nu inteleg ce vrei sa spui ca sunt in umbra. Umbra cui? Daca fiind unul dintre numele importante in F1, implicat in motorsport la aproape toate nivelel, avand cel mai bun sistem de recrutaere si formare a tinerilor piloti, fiind principalul pilon in anticamera F1 si FIA GT inseamna ca sunt in umbra, atunci mai toate marcile sunt in intuneric rau de tot:))
@Cristi-Sunt multe marci foarte bune nu numai Renault, dar fiecare se potriveste unui uanume tip de persoana. Dar aici este un articol despre Renault si tu esti cel care vine si arunca cu noroi in aceasta marca nu invers. Cand nu imi place ceva o tin pentru mine pentru ca probabil sunt personae care gandesc diferit si nu e frumos sa faci asa.Asa ca lasa-ne pe noi astia cu Renault sa discutam despre ce ne place si totul o sa fie OK.
@mntsn-Boxster are garda la sol destul de joasa iar S are o suspensie si mai rigida decat modelul de baza. Pe mine nu m-a deranjat asta ci faptul ca scaunele sunt foarte jos si daca trebuie sa intri si sa iesi de cateva ori parca mergi la gym. Spider a fost si mai extreme iar faptul ca nu a avut nici parbriz la inceput nicidecum acoperis a contat la vanzari dar l-am condus si iti spun ca era fantastic. Avea motorul de pe Clio Williams de 150 de cai dar era foarte usor si incredibil de manevrabil. Am ratat ocazia sa cumpar unul cand era mai rezonabil ca pret si acum au inceput sa fie foarte scumpe(cand le gasesti).
@mntsn- Este frumos ca au mai disparut din cei care vorbeau numai de "petarde" si gunoaie" la adresa oricarei marci care nu le este pe plac. Nu am prea mult timp in general, dar despre masini imi pot face timp sa discut pentru ca sunt lucrurile care imi plac cel mai mult in viata.
Apropos de timpii pe nurburgring diferenta este de secunde nu de sutimi:)
In ceea ce priveste Boxsterul S am avut unul acum 4 ani pe care l-am vandut si crede-ma ca nu este deloc confortabil pentru uz zilnic. Am 1.93 si numai sa intri si sa iesi este o problema, iar daca ai pietre la rinichi, nu este pentru tine. Este foarte rigid si iti da impresia de go kart pana la un moment dat. Sa nu ma intelegi gresit , am iubit masina aia dar pentru inaltimea mea nu era potrivita. Pur si simplu daca Renault vrea sa faca o masina sport buna poate pentru ca are pedigree in aceasta directie.
@mntsn- Cel mai slab Porsche este Boxster nu Boxster S. Iar S-ul este ma puternic decat Megane-ul cu destui caluti. Daca te uiti pe timpii realizati pe Nurburgring o sa vezi ca generatia trecuta a Boxster S (310 CP) si Cayman S(315CP) (ma refer la 987 gen a 2a) sunt mai lente ( cu xceptia Cayman S cu frane ceramic-ceea ce este un upgrade). Oricum tractiune vs propulsie ar trebui sa aiba un deficit, la fel si diferenta de putere- 265 vs 310 respectiv 315 CP care ar trebui sa se simta, dar nu este asa. Timpul de la 0-100 este relevanta strict pentru asta si nimic alceva.
Ultimele comentarii
259 in total