@ScorpyonVAG-doar din curiozitate-de ce trebuie sa fie motorul japonez?Chiar crezi ca persoanele responsabile cu dezvoltarea modelelor echipate cu acest motor sunt niste amatori si l-au ales din greseala?
Nu vreau sa intru intr-o polemica, doar vreau sa vad logica a ceea ce ai spus. Poate ma convingi ca ai dreptate cu argumente potrivite.
@Vasilica-Nu e nimeni sa aiba adevarul absolut dar as vrea sa aud motivele pentru care ai ajuns la un verdict asa de sigur. As fi curios ce masini ai avut/condus de te-a determinat sa urasti Renault asa de tare. Dupa toata "aventurile" auto pe care le-am avut, nu am ajuns sa urasc nici o marca, din contra, masini care imi pareau anoste si marci care nu-mi spuneau nimic, m-au facut sa le iubesc(automobilistic vorbind).
@arkkan-Clio Williams este o legenda. Este (obiectiv vorbind) unul dintre cele mai bune hot-hatch produse vreodata. Chiar daca aveau "numai" 150HP sasiul este inca extraordinar chiar pentru timpurile actuale. Nu stiu ce experiente ai avut cu Clio dar daca vreodata o sa ai sansa sa conduci un CW o sa fi mai bogat sufleteste(din nou automobilistic vorbind)
@razvanis-nu o spun cu sarcasm dar Infinity face boxe si echipament audio. Infiniti,divizia de lux a Renault-Nissan face masini. FX nu a fost si nu este un autobuz strict privit din punctual de vedere a platformei folosite. Este construit pe platformaFront-midship(FM), aceeasi pe care sunt Nissan 350z/370Z, Infiniti G35/G37,Nissan Skyline(Japonia). Asa ca vezi tu, "autobuzul" asta are acelas sasiu si motorizare cu niste sportive capabile deci cu setarile corecte si ajustarile cutiei si motorului poti obtine performante. Mai ales ca aerodinamic a fost si este o masina foarte bine gandita. Ca are sens sau nu din punct de vedere al pietei sau ca are sau nu un pret correct asta e alta poveste.
Ultimele comentarii
259 in total