@@Alpine- ma indoiesc vazindu-ti limbajul ca am putea fi"prieteni" asa ca lasa limbajul asta de cartier la o parte.Da, am condus Legacy si chiar daca a fost o inbunatatire fata de ce au avut in trecut tot departe este(ca si design si finisari vorbind). Legacy incepe la pret la aprox. $20k iar masinile premium din aceeasi clasa pe la $35k. Asa ca "prietene" sa imi explici unde se intersectau in piata premium Legacy cu restul.
Zona premium???Cand a fost Subaru macar aproape de zona premium ca sa revina???Auurile Subaru au fost intotdeauna o mecanica robusta si fiabila, iar la anumite modele calitati sportive de exceptie, dar interioarele au fost intotdeauna de autobuz, iar exterioarele cel mult acceptabile. Sa nu fiu inteles gresit, am numai admiratie pentru Subaru, dar cred ca titlul este total gresit.
@Blower0-Nu este nici un motiv ca sa nu incheiem prieteneste.In final dac alea iti plac tie , asta e. Si inca ceva, pentru ca iti plac asa de mult, daca vreodata ai drum prin US sa vii la NY si iti promit ca o sa aranjez sa conduci cateva din masinile pentru care te-ai"certat" cu mine de doua zile.
Toate cele bune.
@Anonim-nu incerc sa induc in eroare pe nimeni. Din contra,incerc sa impartasesc din experienta meacelor care au aceeasi pasiune ca mine. Daca ceea ce zic nu este relevant pentru anumite persoane pot pur si simplu ignora ceea ce am spus eu. Am precizat in toate comentarrile de mai sus ca nu simti defazajul daca o conduci cum trebuie. Adica daca infigi piciorul brusc cand este la marginea inferioara. turelor recomandate(aici am discutat strict de benzina nu diesel) s-ar putea sa astepti o fractiune.Dar it propun o incercare mergi intro masina n/a de turatie mare si baga brusc piciorul la turatii joase...o sa observi o ezitare sau cel putin o sa para ca nu are forta. Nu pot spune iarasi ca toti constructorii fac motoare turbo la fel de bune sau proaste. Dar pana sa afecteze in trafic la mers normal acel posibil mic decalaj cred ca e diferenta. Ceea ce am vrut sa spun mai sus este ca motorul turbo este o alternativa mai buna folosit cum trebuie fata de unul n/a.
Iar despre rasism nu cred ca era vorba de mine.
@Blower0- Vad ca ne invartim in cerc fara rost. Ca sa ajungem la o concluzie uite-te te rog de unde a inceput discutia.De la motoarele mici, de pe masini de serie care "mint" clientii ca fiind mai economice si mai eficiente. Si o luam pe puncte-arata-mi un motor nou turbo care sa fie mai greu decat unul n/a pe care il inlocuieste(asta cu aliajul mai dur si mai greu).Arata-mi o masina care consuma la fel sau mai mult cu motor turbo in conditii de drum normale test obiectiv facut de o publicatie de specialitate. Chestia ca am auzit sau cred nu intra in discutie. In ceea ce priveste superchargerele singurul posibil sa fie folosit si obtinuta eficienta este cel centrifugal(http://www.aacorvette.com/superchargers/index.php?main_page=versus) asta ca sa vezi de ce acesta ar avea singura logica intr-o masina normala. In aceeasi discuti, pentru masini de strada, uite-te care este castigul superchargerelor care sunt LEGALE ca si emisii de pe piata american si care sunt puterile obtinute de turbo legale. O sa vezi de ce nici nu intra comparatie intre ele. De consum nici nu mai vorbim.
Acum sa mergem la masinile sport/ supersport. Arata-mi cate teste facute intre europene si americane in care masina americana iese castigatoare la manevrabilitate, stabilitate, etc. Din nou vorbim de surse obiective, nu ce crede x sau y. Am mers cu Ferrari si Lamborghini, detin printre altele un Porsche inca(unul l-am vandut acum cativa ani), am avut doua infiniti g35 in ultimii ani si mai detin inca un Mitsubishi 3000GT, un Nissan 300ZX, 2 Renault GTA. Imi cer scuze pentru insiruire dar este un motiv. Astea sunt masinile pe care le-am avut / am in ultimii cativa ani. Si pe de alta parte am condus si o gramada de americane precum Challenger, Mustang, corvette, CTS_V(aproape l-am cumparat),Monte Carlo iar lucrand pentru Nissan USA am fost ivitat la multe teste si vanzari cu masni americane. Ti-am spus toate aste sa iti dai seama ca nu vorbesc din auzite sau din filme. NICI MACAR NU SE COMPARA. Daca un Corvette sau un CTS-V ar putea intra intr-o comparatie cu europenele, acolo se termina lista. NIMIC nu mai intra in conversatie. Aicia m vorbit de masini stock sau chiar modificate de tuneri specializati pe modele. Cand o masina americana se va ridica la nivelul unui porsche(fie el si numai un Cayman) la manevrabilitate si rafinament, atunci mai vorbim, De calitate nici nu are rost sa mentionez.E ca si cand iesi dintr-un restaurant italian sau frantuzesc si intri in MacDonald's.
Cand am spus ca Dragsterele sunt un sport pentru tarani(Rednecks ) am spus-o nu la modul figurat ci la cel propriu. E ca la un talcioc romanesc unde se mananca seminte si se asculta manele. Varianta americana. Sunt si o gramada de americani care te-ar arde pe rug cand compari F1 cu tampenia aia. Formula 1 este opera, drag racing este manea. Nu poti obliga pe oricine sa iubeasca opera, dar nici prea multi oameni inteligenti sa iubeasca manelele.
Hai sa facem motorul ala de 16.3 litri mai mare,de ce nu 25 sau 34 delitri .Ar fi un semn de evolutie tehnologica asa-i? Paisi in burkina Fasose pot face otore puternicedaca le faci cat cada de baie.
Lag inseamna ca ai putere transmisa liniar si u exista defazaj din momentu in care apesi pedala pana simti puterea. Cele noi se simt ca si cele n/a de turatii inalte care castiga putere cand se duc in turatii mai mari, cu avantajul cuplului care este maxim sau aproape de maxim pe aproape toata paleta de turatii recomandate.
Cu a110 sau a310 sau oricare Gordini sau alpine poti merge cat vrei unde vrei, nu au avut motoare mari sau pretentioase Atuurile lor erau agiitatea, aerodinamica si greutatea Pana nu ai condus unul nu te poti pronuta.
Ultimele comentarii
259 in total