@vianu- la anul vreau sa incep sa le strang unul cate unul(in stare mai putin buna) si sa le restaurez. Visul vietii mele este ca atunci cand ies la pensie sa am toate alpine-urile si gordini intr-o colectie. Singurul pe care nu am pus mana este A610 dar la urmatoarea vizita in Europa sper sa pot. Ceea ce este fantastic despre ele e faptul ca motoarele sunt relativ simplu de umblat la ele si de gasit piese. Toate L4 sunt de origine gordini, iar V6 sunt celebrele PRV, care pot fi gasite pe o gramada de modele ale perioadei de la Peugeot, Volvo, Delorean, Renault si nu numai. Genialitatea lor consta in faptul ca sunt FOARTE aerodinamice si usoare ceea ce nu costa bani pentru proprietari in intretinere. Iar faptul ca sunt din materiale alternative(fibra de sticla) exceptand sasiul , inseamna foarte putina rugina si foarte ieftin de reparat. Intr-un fel sunt aproape perfecte conceptual pentru un pasionat de masini sport cu buzunarul mai mic. Iar referitor la un comentariu de mai sus precum ca A310 ar fi urat cred ca pozele nu o ajuta. Au o prezenta pe care putine masini sport o au, mai ales la preturile respective. Sunt convins ca nimeni, nici chiar cineva care nu a fost atras de vre-un Renault, nu poate trece pe langa un Alpine fara sa intoarca privirea. In curand o sa pot spune mai multe:))...
@vianu-sunt anumite editii ale A110 care ajung la 250k de euro. dar media pentru un exemplar normal este intr-adevar pe la 80-100k de euro. Sa conduci unul sau un 310 si o sa-ti placa si mai mult. Oricum , nu sunt pentru oricine, iar daca nu sti sa conduci bine mai bine nu le forta limita.
Cu o singura mentiune ptr autor: modelul A310 v6 turbo normal avea 200 de cai iar modelul Lemans pe langa versiunea mentionata, mai avea
si una de 209cp iar ptr competitie una de 450cp.
@pablo- Renault STIE sa faca motoare mai bine decat oricine in F1. Au revolutionat de atatea ori acest sport si mai astepta putin si o sa vezi si rezultatele. Au avut un buget mult mai mic si mai putine resurse umane (vreo 250 de ingineri fata de 400 pentru Mercedes) si sunt in urma .Dar nu te grabi, cand o sa il puna la punct mai vorbim. Chiar si pentru fanii celorlalte echipe cred ca este mai interesant cu 3 (4 de anul viitor) constructori puternici macar pentru spectacol.
Superba. Nu sunt un mare fan al masinilor nemtesti(cu exceptiile de rigoare) dar Mercedes arata din ce in ce mai bine in toata gama. Daca o tin asa, vor ajunge din nou referinta in segmental premium.
Ultimele comentarii
259 in total