@dany-Ceea ce spui tu este contrazis de numere, de matematica. Si mie mi-a placut Senna dar argumentele ca el ar fi fost mai rapid(ceea ce este o posibilitate ) nu le gasesc. Faptul ca a fost un pilot de totul sau nimic l-a facut foarte spectaculos dar in egala masura a dus la multe accidente si in final la moartea lui. Daca te uiti pe statistica dintre cei doi in paralel Senna l-a batut pe Prost doar la pole position dar in regim de cursa Prost a fost mai rapid. Faptul ca prost a fost mai intelept l-a facut sa vada tot sezonul intr-o poza si nu doar o cursa. Senna era genul de pilot care risca totul pentru o batalie riscand sa pirda razboiul. Or asta nu da dovada de multa intelepciune. Iar ceea ce de altfel a fost un plus pentru el in perioada Mclaren a fos relatia lui cu Honda. Or nu e pentru nimeni un secret faptul aca a fost favorizat in aceea perioada i defavoarea lui Prost. Honda avea si interese economice in a-l favoriza pe Senna(vezi investitia imensa in NSX conceputa cu ajutorul lui Senna). Asa ca pe langa parerea mea ca "ala a fost mai bun", sau a ta, raman cifrele care arata clar ca Prost a fost pilotul mai constant si cerebral. Victoriile lui Senna riscand enorm au fost fara doar si poate mult mai usor de comercializat dar iti pun o intrebare uitandu-te la cifre:daca ai fi avut o echipa de F1 pe care l-ai fi angajat? Eu, pe amandoi...(ca sa nu o luam prea serios)
Pacat. A facut ceva deosebit cu Ferrari si nu merita asta. Ferrari era una dintre foarte foarte putinele marci ce aveau "coloana vertebrala" in modul in care isi oferea produsele si s-ar putea schimba din nefericire in ceva comercial.
Ultimele comentarii
259 in total