Cred ca nu ma exprim corect pentru ca nu pare a fi inteleasa logica. Daca ne raportam la ceea ce spui tu atunci Megane ala vechi este nedreptatit. Categoriile in care sufera sunt sistemele de avertizare si siguranta activa( tocmai la care este bipaitul in cauza pentru centuri) si siguranta pietonilor(care nu era asa de stricta acum 6 ani). Ca si rezistenta structurala, Megane sta mai bine decat Tesla care a luat 5 stele!!!! Aici este problema...Aceeasi Tesla catre dupa standardele americane e una dintre cele mai sigure masini!!!!(asta dupa certitudinea unora ca america are standarde fantastice si europenii nu au habar se de vorbesc). Megane nu e mai prejos structural cu nimic sau cu foarte putin decat masini mult mai noi si mai scumpe. A suferit tocmai la detaliile pe care le tot aducem in discutie acum. Si din nou repet, nu a primit 20 % mai mult asa cum afirmi , doar pentru ca a pus un avertizor sonor, ci pentru ca la una ditre cele 4 categorii a crescut cu 8&% mai mult atat cat a trebuit sa treaca un prag. E ca si cum ai spune ca un elev a luat premiul intai dora ca a avut nota mare la purtare ignorand toate celelalte criterii. Megane a lut 4 stele pentru ca a fost mai buna decat altele de 5 stele la doua capitole si mai slaba tocmai la cele pe care tu le crezi neesentiale.
Iar noile sisteme de siguranta cer timp pana sunt imlementate corect, iar multe dintre ele sunt la inceput. Tu imi spui ca toti trbuie sa fim robotei si cand ne suim in masina de la copil la bunic , da la femeie la barbat , s conectam creierul la computerul masinii si sa facem tot ca la carte. Vezi ca toate accidentele care se intampla si in care ar fi putut fi salvate vieti tocmai iti spun ca nu este asa. De aia toate tiganiile aste "neimportante" trebuie integrate mai fortat, ba cu cate o amenda ba cu un pic de enervare. Iar Renault sa ia masuri pentru ca cineva din proiectarea masinii nu a tinut cont de asta in prima faza si sa le fie rusine, dar bravo llor pentru ca au vazut unde au gresit si au corectat situatia.
@Azazel-daca te uiti pe articol o sa vezi ca este vorba de indicatorul pentru centurile din spate. Evident ca trebuie sa fi responsabil cand te sui la volan si atent dar din toata masa populatiei care conduce este si un procentaj care din diferite considerente(varsta, experienta, inteligenta, etc), nu face totul ca la carte si atunci toate micile sisteme care pot parea fara rost, pot ajuta in anumite situatii. Iar scopul este ajutarea tuturora pentru a reduce riscul de accidente. Crede-ma ca mai intotdeauna se fac studii si analize inaintea implementarii unor reguli sau cerinte si mai totdeauna au dreptate. Daca am copii sau rude mai in varsta pe care trebuie sa ii transporti prin zona un senzor ca asta poate salva o viata, mai ales ca cei din spate foarte rar isi pun centura. Si daca te uiti la procentajul primit, nu se refera la 20% din ratin ci la 8% dintr-o categorie, nici macar din total. Adica a fost doar picatura care i-a ajutat sa treaca peste o bariera care sa-i confere 4 stele in loc de 3. Adica erau aproape de 4 stele si fara dar sub, la mustata. In ceea ce priveste rezistenta structurala , daca citesti atent, este la standarde foarte ridicate pentru o masina veche, foarte aproape de o mult mai scumpa si foarte noua masina de la BMW. Asta daca vorbim obiectiv .
Iar in final asteas unt criteriile care sunt hotarate de Euro Ncap nu de producatori. Ei de conformeaza doar la cererile in vigoare.
O seara buna si tie!
Imi cer scuze pentru tonul mai ridicat aseara. Eram obosit si poate am exagerat.
@Azazel-din pacate cred ca tu nu esti cel care intelege. Noi ne uitam la siguranta aratata de Euro Ncap. Daca ti se pare nerelevanta cum zici, nu stiu de ce comentezi despre ea. Chestia cu "instincte" si "aruncarea permiselor" este pur fantezie. In viziunea ta toti soferii sunt pui de Fangio sau Schumacher . Pai nu e chiar asa. Ai mosi care conduc, ai neveste si fice care conduc, ai barbati care pot fi neatenti care se gandesc la mizeria de zi cu zi si nu sunt numai gata sa inceapa cursa. Pentru acele multe cazuri iti trebui catoedata un enervant semnal audio pe care li s-a pus in vedere tuturor sa il aiba, iar cei care l-au uitat au fost penalizati, iar ceilalti au fost rasplatiti. Simplu. Siguranta masinii sigur nu se bazeaza numai pe dispozitivele pasive, in nici un caz, dar cum am spus mai sus, ajuta. Tu incerci sa spui ca masina in rest e dezastru , dar mai sus, "gogu" ti-a explicat ca la "pasiv" masina nu e asa rea pe cat zici tu ci doar au uitat cateva detalii. Iar daca tie ti se pare ca o stea e prea mult pentru acel echipament, ai fi putut spune despre :nesimtitii aia da la Ncap", nu aia de la Renault. Sunt fan Renault(pentru motive obiective nu ca am un Clio 12v din 1980) dar am si alte marci de masini in garaj si crede-ma le iubesc pe toate. Asa ca pot sa-ti spun ca sunt obiectiv ca nu incepe lumea cu o marca si se termina cu alta.Asa ca desi imi iubesc nevasta , nu pot sa nu recunosc frumusetaea si a altor femei.
@Lache-salutari si tie. Merge destul de bine. Doar ca vine iarna pe aici si nu sunt mare fan al ei. Nu prea mai poti face nimic..Toate cele bune!
Se pare ca din lipsa de argumente anumite personaje ocolesc dialogul. Romanismul prin care " eu stiu tot dar nu pot argumenta" este la el acasa. Renault Laguna 2 a primit 5 stele pentru ca...vedeti aici raportul http://www.euroncap.com/tests/renault_laguna_2001/90.aspx, Saracii pasageri erau in primejdie dar datorita la ce abereaza un personaj mai sus au primit 5 stele. Probabil au dat mita cum se poarta pe la noi. Ceea ce nu inteleg unii este ca in momentul in care ti se da un calificativ, ti se spune si de ce, iar tu ca si producator daca rectifici erorile , ti se imbunatateste ratingul. Pur si simplu. Iar "nesimtitii" aia de la Renault au ascultat cerintele Euro ncap si sa le fie rusine ca li s-a recunoscut efortul de a corecta ceea ce li s-a pus in vedere. E greu sa vezi cata ignoranta si prostie( degeaba incerci sa astepti de laanumiti membrii forumului sa fie obiectivi cat de cat) se scurge pe paginile acetui forum. Si majoritatea abia daca au permis. E ca si cum as spune acum ca fan Renault ca Volvo sau Mercedes sau Saab sau Porsche au fost vax in ceea ce priveste dezvoltarea sigurantei masinilor. Doar ca mie imi place o marca iar celelalte sunt toate dezastre.
Megane nici macar nu isis avea locul in discutie. este un model vechi de 6 ani gata sa iasa la pensie pus in aceeasi oala cu unele abia iesite de pe foaia de proiectare. Imi cer scuze daca am lezat decenta unora dar cand vezi cata rautate in capul unora iti vine sa-ti iei campii...
Ultimele comentarii
259 in total