@vianu- de fapt Renault au pachetul majoritar in Nissan si ar fi putut la fel ca si alte achizitii in lumea auto sa controleze direct Nissan, dar au inteles ca japonezii sunt o natie mandra si diferita totodata ca si civilizatie. Atunci au infiintat Alianta cu sediul in Olanda pentru a superviza actiunile ambelor marci. Dar au fiecare destula libertate pentru a isi incheia tranzactii sau cooperari cu alte marci. In linii mari Nissan apartine de Renault direct dar "mariajul este controlat de o a treia entitate care are sediul in Olanda.
@Vianu-de acord cu tine..
@ LauCalin-alianta nu are "o limuita" ci mai degraba Renault a invatat din multele greseli facute de alte asocieri si isi respecta partenerul fara isi arata muschii. Tehnologiile sunt toate commune dar sunt folosite unde au relevanta, de aceea vezi anumite doar in Europa or Japonia. or America. Dar cand vine vorba de negocieri, intelegeri ambele isi fac strategiile si independent pana la un punct. Si Vianu are dreptate, Mitsubishi are mai mult de castigat fiind asociat cu numele Nissan decat cu Samsung pentru ca pe pietele unde ei reprezinta ceva Nissan inseamna ceva.
Daca revine si Ford in F1 am aa in sfarsit toti cei care stiu sa construiasca motoare pentru aceasta competitie. Revenirea Honda este un lucrupozitiv si am incredere ca daca regulile se vor indrepta in directia corecta atunci vom avea din nou un spectacol interesant. Bravo Mercedes pentru un motor si o integrare in sasiu foarte bun dar a nu se uita resursele imense si timpul e dezvoltare mult mai lung decat oricare alt constructor. Inghetarea imediata a motoarelor a fost o foarte mare greseala si sincer nu stiu cum o sa fe reparata fara a gresi fata de Mercedes(ei au jucat dupa reguli), spectatori(care nu au nici o vina si totusi vor spectacol) sau ceilalti motorist care isi strica imaginea datorita unor reguli stupide.
@Mclaren_Mircea_1984- Singura observatie pertinenta, corecta si logica la acest articol. Nu sunt de acord cu majoritatea postarilor tale(in fine fiecare avem opinia noastra) dar astazi ai facut un comentariu de nota 10.
Cel mai bine ar fi sa li se dea un prag de buget( adica maxim poti cheltui sa zicem 50mil pe an) si in limitele unor parametrii prestabiliti (cilindree, consum) sa poti sa dezvolti ce motor vrei. Vreau sa vad Ferrari cu V12, Renault cu V10, Honda cu V6, etc...
Ultimele comentarii
259 in total