@ztele-te referi la modul in care se rabateaza partea din fata pentru accesul in masina? Daca raspunzi afirmativ atunci uite-te aici-https://www.allcarindex.com/auto-car-model/France-Renault-Racoon/. Cu foarte mult timp inainte de Aero X. Masini diferite ca aspect-de acord- dar acelasi sistem de rabatare. In rest nu vad multe in comun intre Trezor si aero X.
Toate cele bune.
Nu stiu de unde vine mereu chestia cu "Renault au avut cele mai slabe motoare in era V8". Renault au avut cele mai bune motoare in perioada respective. Nu au fost cele mai puternice, de accord, dar au avut alte atuuri care au facut diferenta. Erau cele mai usoare, cel mai jos centru de greutate-lucru care facea incorporarea in sasiu mai bine, cel mai mic consum- ceea ce facea ca masina sa plece cu mai putina benzina, de departe aveau cea mai buna repartizare a puterii si cuplului pe paleta de turatii (pornea cel mai bine din start si erau foarte blande cu cauciucurile in timp ce Mercedes care era cel mai puternic motor rupea pneurile pentru ca nu era prea rafinat ) si nu in ultimul rand gaselnitele cu suflatul evacuarii si in timp ce motorul cobora in turatii ceea ce ajuta aerodinamica RBR in portiunile lente. Pe langa RBR care avea un buget mare si o echipa de ingineri de varf era si Lotus care suferea rau de tot dar si asa cu motor Renault era mereu pe sau pe langa podium. Asa ca chestia cu Renault avand cel mai slab motor nu are nici un fundament. Mercedes au facut o treaba foarte buna in aceasta perioda si datorita pedigree-ului in kotorsport dar si alocarii de departe ale celor mai mari resurse de personal, bani si timp. A nu se uita ca Renault pe unde a fost a castigat mereu la cativa ani fiind singurul motorist/ constructor care a castigat o TREIME din cursele la care a participat. Asa ca , cu toate ca au avut o perioada mai slaba, merita ceva mai mult respect.
Si de ce ar fi Twingo un "cotet"? Nu e o masina de fite romanesti dar a revolutionat segmentul din care face parte ceea ce nu se poate spune despre un RS6. Amestecand merele cu portocalele nu ajuta decat sa faci compot...
@LauCalin- fara discutie ca poti sa nufi de accord cu altii. Doar e democratie :))
Referitor la ce ai spus o sa incep cu sfarsitul. Faptul ca fiecare din cele doua marci isi incheie singure cand vor afacerile lor sau impreuna in functie de caz nu este o limita ci din contra, este baza succesului dintre ele si de asemenea o idee buna si simplu vorbind din punct de vedere al afacerii in multe cazuri. Nu uita ca ele sunt complementare dpdvd al marketingului unde isi cam impart pietele le nivel mondial, iar anumite colaborari ar fi logice doar in cateva cazuri.
Despre chestia cu Mitshubishi eu cred ca sunt doua aspecte. Primul tine de faptul ca principalele piete pentru Mitshubishi sunt Japonia si SUA unde sufera foarte tare , piete unde Renault nu are un nume iar Nissan are. Nu am spus niciodata ca japonezii sunt cei mai buni si restul mai putin buni pentru ca nu ar fi ceea ce cred. Dar de exemplu in Japonia o colaborare directa cu Nissan ar arata mai bine decat cu vecinii si rivalii mai putin dezvoltati. I SUA este aceeasi problema, unde Nissan are deja masini dezvoltate pentru aceasta piata conform cerintelor de aici iar din nou vorbind, Renault nu are un nume prea bun, iar Mitsubishi aicia re cea mai mare problema. Daca nu o sa vina cu un produs(-e) relevante pentru SUA se vor retrage de aici si cred ca vor fi inghititi de altii din cauza situatiei fragile. Daca o sa te uiti la colaborarile de care ai mentionat o sa vezi ca sunt specific pe o anumita piata pe care ambele entitati au interes. Ori in cazul asta pentru Mitshubishi poate este un pic mai logica o colaborare cu Nissan decat cu Renault( de care pana la urma si ei vor profita financiar daca va fi de success)
Nu in ultimul rand, doar ei stiu ce au discutat in spatele usilor inchise, iar acorduri si renuntari intre marci au fost si vor fi mereu.
Ultimele comentarii
259 in total