@ vianu- calculatoru' asta a creat monstri si mascarici. Te lovesti de ei peste tot. Si vreo doi "Mafalda" care indiferent de miezul conversatiei deraiaza pe acelasi sina de tren. Lumea a inceput sau se termina cu parerea lor. Cand imi vine si mie sa mai intru pe aici, imi ajunge sa le citesc ineptiile si imi trece. Si pe cat urasc genul asta de conversatii care nu au legatura cu nimic auto, cred ca ar trebui doar ignorati si lasati cu venele lor cu tot in pace.
@vianu iti bati capul cu cine nu trebuie. In virtutea dreptului la opinie sunt cativa pe aici care te fac sa iei o pastila de dureri de cap de cate ori le citesti postarile. Tu esti unul din cei care vorbesc cu cap si iti citesc postarile cu interes.
@inexorabil-cred ca tu ar trebui sa vorbesti mai putin si sa asculti mai mult pentru ca intelegi putin. Nu te-am numit stupid sau alte adjective ci am incercat sa am o conversatie despre un lucru pe care il cunosc intr-o oarecare masura din realitate, iar tu din reviste. Nu este nici o problema ca iti place o marca de babaciuni (media de varsta a scazut in ultimii ani de la vreo 72 prin 2005 la 64 prin 2010 si a ajuns pe la 59 de ani acum pentru ca face masini mai feminine- lucru spus de Buick nu de mine, si chiar acum este intre primele 5 marci ca medie ridicata de varsta), o marca conceputa in Germania, ajustata de americani si facute( mai multe de jumate din modele) prin China si Koreea cu vanzari de 75-80% in China si cam 15-20% in America. Iar tu vorbesti de marca americana si America. Tu vorbesti de anumite lucruri pe care nu le-ai vazut/ atins in viata ta dar tu stii pentru ca daca vorbesti mult crezi ca si spui ceva. De unde pana unde am spus eu ca denigrez America? Sau ca sunt sclavul unor marci sau altora? America este o tara fantastica, nu ceea ce a fost dar inca este un loc deosebit. Iar in America sunt cateva marci care fac masini deosebite. Buick nu este una dintre ele. Sunt simpatice, OK dar nu au nimic deosebit.Nimic. Iar cand vorbesti de ceva, din ziare si reviste exista riscul sa exprimi ideile altora nu ale tale. Ai un pic de rezerva pentru ca poti gresi mai mult decat crezi. Colectionez masini si restaurez masini de multa vreme si am posibilitatea sa imi cumpar 90% din masinile noi de pe piata inclusiv masini care merita mentionate intr-o conversatie obiectiva si nu sunt vehemnt precum esti tu . Iar pana nu o sa te apuci tu sa repari sau sa intretii un muscle car nu iti da cu parerea pentru ca nu ai habar. As putea sa iti spun ca esti un idiot care vorbeste mult si prost dar nu o fac. Iti aduc argumente concrete la care tu nu ai acces si prin faptul ca tu esti orbit de o marca care a avut anii de glorie relativa cand Ceausescu era tanar, nu intelegi nimic. Iti doresc sa ai bani mai multi sa poti sa iti permiti un Buick, nou sau vechi, sa poti sa il intreti si sa fi fericit. In final nu are importanta ca vei fi fericit in lumea ta.
@inexorabil-pozitiv este faptul ca esti fidel si pasionat de o anumita marca dar luat punct cu punct trebuie sa privesti lucrurile dintr-un unghi obiectiv. Vorbind de Bugatti in sine daca nu ai incercat sa impingi un produs de orice fel la limita( in realitate nu din reviste) nu o sa intelegi ce reprezinta aceasta marca si cate bariere a doborat in ultima vreme cu Veyron si Cirron. Si daca ar fi atat de usor ar fi si altii facand acelas lucru. In privinta performantelor care, de acord, sunt mult peste ce se poate folosi in viata de zi cu zi dar nu a fost niciodata vorba de asta. Este pur si simplu un exercitiu de poeaie thnica precum Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg si altele. Sunt opere de arta care nu au neaparat un scop practic ci trebuie admirate pentru ceea ce sunt. Daca ai fi inginer in orice domeniu ai vrea sa faci ceva deosebit, sa vezi cat de departe poti intinde elasticul si sunt persoane cu bani si cateodata cu educatia necesara sa aprecieze asa ceva. Bugatti nu este o masina pentru tine ci pentri cineva care vrea sa viseze cu ochii deschisi asa cum o faci intr-un Ferrari sau o marca da acelasi calibru. Este un halo car pentru VW care nu este gandit pentru partea practica. Iar construind asa ceva arata puterea inginereasca a VW care fie ca iti convine sau nu, exista. Si asta vine de la o persoana departe de a fi un fan VW. Iar partea cu dieselgate sau alte scandaluri este urata,poate cea mai urata de pana acum dar mai toate marcile/corporatiile fac manarii sa ajunga mai in fata. Multe nu atat de grave sau multe prea inteligent sa fie descoperite inca. Asa ca in momentul in care o sa te urci/conduci un Bugatti mai vorbim.
In alta ordine de idei eu locuiesc in Manhattan si fiind in buricul Americii am pus mana si am vazut cam tot ceea ce este de vazut la masinile americane. Muscle car-urile sunt un lucru idealizat de toata cultura Americana si departe de ceea ce crezi tu ca sunt. Suna frumos, sunt usor de lucrat la ele pentru ca sunt foarte rudimentare si trebuie sa recunosc ca arata foarte bine majoritatea. Dar atat. Intr-un fel sunt ca vechile dacii 1300 nu prea fiabile dar usor de reparat ( comparatie se opreste aici). Motoare mari cat cada de baie, consum groaznic, tinuta de drum execrabila, fiabilitate nu prea. Da este frumos sa ai una pentru a te plimba duminica dupa amiaza pe promenada cu 30km/h dar atat. Iar Buick a avut cateva modele frumoase si relativ apreciate pana in anii '70. Atat. Nici cele mai bune , nici cele mai luxoase, nici cele mai performante. Iar considerentele de marketing pe care le gasesti tu pe internet ( multumesc google!) nu au o valoare mai mare decat un exercitiu de marketing.
Iar in ceea ce priveste prezentul Buick este apreciat aici cum este un Opel sau un Fiat. Soacra mea si-a schimbat Buick-ul Regal ( un dezastru de masina) cu un Buick Verano. Masina simpla , bunicica pentru oameni cu venituri medii catre mici. Asta e Buick. Mai ieftine decat un Nissan sau o Honda din aceeasi clasa care sunt masini de consum, nicidecum premium. Iar cea mai buna fiabilitate dintre masinile americane nu este un compliment. Sa fie clar in America unde traisc eu de foarte multi ani, cine are bani cumpara Mercedes, BMW, Lexus , Acura, Audi , Infiniti, Caddilac, Lincoln. Cine vrea masini fiabile cumpara japoneze si coreene. Buick desi are produse bunicele si interesante pentru pretul lor, sunt privite ca masini de volum gen VW sau Nissan. Mai ales cineva cu ceva resurse financiare. In toata viata mea nu am auzit pe cineva aici entuziasmat sa isi cumpere un Buick nou.
@inexorabil-Nu o sa inteleg niciodata de ce aprope toti vor sa arunce cu noroi asupra unor produse sau marci care reprezinta concurenta favoritilor. Nu imi plac in general produsele vw cu anumite exceptii dar trebuie recunoscut ca au merite incontestabile in industria auto, iar daca sunt acolo inseamna ca fac ceva corect. De asemenea, gustul este mereu subiectiv, iar spunand ca o marca e "gunoi" sau alt adjectiv doar pentru ca nu imi place mie, ar trebui sa ma consider un pui de dumnezeu. Tie iti place Buick si Oldsmobile dar , cu riscul de a fi perceput drept rautacios, ambele au reprezentat ceva acum multa vreme si in nici un caz din toate punctele de vedere. Au fost mereu doua marci pentru oameni mai in varsta fara cine stie ce performante, dar confortabile si in anumite perioade chiar aratau bine si trimiteau cu gandul catre segmentul premium. Dar niciodata nimeni care a vrut sa aiba o masina sport nu s-a gandit la cele doua, iar cei cu bani cand au vrut ceva de lux, nici atat, existand mereu un Mercedes, Cadillac. Asa ca au fost mereu prinsi in ape gri, nici prea sus nici prea jos. Iar acuma, te rog sa ma scuzi, sunt un fel de Opel sau Fiat nimic mai mult. Vreo 2 decenii nici nu merita mentionate. Iar revenind la articol, chiar daca nu iti/imi place cum arata, masina asta este o opera de arta in care un mare producator auto cu multe resurse finaciare si know-how prin marci adiacente au pus tot ce pot intr-un produs. Iar daca cineva spune ca e un gunoi inseamna ca ori e un instigator, or nu are nici cea mai mica idee despre tehnologie. Bugatti nu e o marca ce vrea sa fie un go-kart care merge cel mai si cel mai, Bugatti este cel mai impresionant GT creat vreodata. Nu este Bruce Lee este James Bond. Te bate in timp ce asculta opera imbracat in costum. Iar comparatia cu un Golf, orice fel de golf nu isi are rostul intr-un milion de ani. Diferenta este ca cine conduce un Bugatti nu are nimic de demonstrat. Ceilalti da...
Ultimele comentarii
259 in total