Am fost reticent cand Lexus a introdus noul limbaj de design cu grila in forma de clepsidra si semnalizarile bumerang dar ince incet a inceput sa imi placa. Acum pot spune ca au reusit sa gaseasca un design propriu care sa fie si frumos. O masina care arata si mai bine in realitate, iar calitatea, daca se incadreaza in parametrii marcii, va fi pe masura. Iar faptul ca exploateaza o nisa nu foarte populata este un plus.
@ Green Alex-desi sunt un admirator a ceea ce a facut Tesla pana acum si chiar apreciez produsele lor, cred ca in momentul in care marii producatori vor pune mai mult accent pe masinile electrice, atunci Tesla va avea mari probleme in a ramane pe pozitia pe care o are acum. Mercedes are tot ce ii trbuie sa depaseasca Tesla la orice capitol daca investitiile si eforturile vor fi pe masura. In final din toata competitia, va castiga cumparatorul.
@slaba informare- se refera la faptul ca Porsche si Renault sunt singurele cu directie integrala in productie.
au fost multe modele cu directie integrala din '87 de la Prelude pana acum, majoritatea pe masini japoneze ( Nissan Z32, GT-R R 35, Mitsubishi 3000GT, Subaru SVX, Infiniti G35, etc). Multe aveau doar low speed 4W steering ( sistemul functiona doar la viteze mici) , iar la inceput erau mecanice nu electronic controlate ceea ce le facea putin rudimentare. Dar in productia actuala din cate stiu doar Porsche si Renault folosesc sistemul.
Ultimele comentarii
259 in total