@verde-de acord 100%. Ceea ce este mai dificil de observat este cate guverne si familii cu influenta majora sunt in spatele tranzactiilor cu petrol. Si nu in ultimul caz marii producatori auto care usor migreaza catre noi tehnologii, nu peb=ntru ca le pasa prea mult de mediu dar vor o bucata de ciolan din afacerile viitoare si nu vor sa ramana in urma. Perfect pentru toti producatorii de automobile ar fi sa isi mareasca profitul dar sa nu investeasca nimic in alte tehnologi pentru ca vor costa foarte multi bani. Nici extrema "verde" nu este in totalitate curata, in spatele ei sunt oameni care vad o posibilitate de a prinde si ei un loc la masa unde nu au avut access pana acum, sau prea putin. Si in final suntem noi care suferim in functie de cum bate vantul. Dar si a nufi de acord cu noile tehnologi macar sunt alternative.
@dan sunt de acord si cu mentinelrea unei proportii sanatoase de masini cu petrol pentru a lasa testul timpului in privinta convenientei castigate de noile tehnologi. Dar din nefericire vor ramane aici pentru totdeauna daca nu vor fi ajutate alternativele. Sper ca in curand preturile vor fi comparabile si atunci omul de rand va alege in functie de necesitati si valori morale si nu doar dupa faptul ca "e mai ieftina" si restul nu conteaza.
@
@Kirotractor- suindu-ma dintr-un C6 intr-un C7 si apoi un C8 iti pot spune fara dubii ca ultima se simte de departe cea mai compusa din toate. De acord ca toate marcile, de la Bentley la Dacia devin mai ieftine cu fiecare generatie si fiecare urmareste un cat mai mare profit dar asta este lumea in care traim si trebuie sa o luam asa cum este, Dar-este un mare "dar"- cu ajutrorul tehnologiei si a unei folosiri a resurselor mai inteligente, ceea ce pierd prin ce am enumerat in propozitia anterioara, castiga prin ceea ce am enumerat acum. Sub nici o forma un C8 nu se simte inferior la condus fata de un C6, din contra. Si de acord din nou, on ax cardanic din carbon este mai usor, este mai rapid in reactie si nu sufera din cauza vibratiilor precum unul din aluminiu dar diferentele sunt perceptibile in special cand masina este condusa pe circuit in conditii de stres mare, iar nu acesta este scopul cu care majoritatea covarsitoare cumpara un Corvette. In conditii de folosire normala cu un condus sportiv nu se va siti diferenta, iar daca cineva chiar vrea unul din fibra plateste $500 in plus. Langa $60k nu este uncapat de tara. Ceea ce am vrut sa subliniez in postul de mai jos este ca in ciuda inflatiei, a tehnologiilor noi, performante sporite -pretul a ramas aproape la fel la modlele de baza. Pai $60k inseamna cam 55K de euro iar la pretul acela ce masina gasesti apropiata de exoticismul sau performantele unui Corvette.Iti spun sigur ca daca vezi una in realitate ai sa fi impresionat si asta vine din partea unuia care nu ii plac masinile americane.
In sfarsit unCorvette adevarat. Designul a fost si va fi mereu o chestie de gust personal, dar au asezat in sfarsit motorul unde trebuie. Pentru banii ceruti nu are competitie. Este un miracol sa ceri $60K pentru asa ceva cand "se bate" cu masini cu mult mai scumpe. Si interiorul ( in opinia mea) arata foarte bine renuntand la bordul de minivan pe care l-a avut pana nu demult. Iar de condus, este o placere, sunetul motorului exceptional si in sfarsit se simte ca o masina rafinata. Multi constructori trebuie sa se uite cum reuseste Corvette sa ofere o astfel de masina la acest pret.
@pipo- Singurul mod in care poti sa compari Tesla cu Urus este viteza. Orice SUV electric cu niste bateri decente ca marime poate da batai de cap oricarei masini cu motor clasic datorita cuplului maxim instantaneu si constant. Sa imi spui cat o sa coste un Urus in 10 ani si cat o Tesla? Daca cineva ti-ar oferi cadou un Urus sau o Tesla, pe care ai lua-o? Niciodata o liniuta intre o electrica si un acu motor cu ardere interna nu va fi corecta.
Mare greseala din partea Renault sa nu cumpere inca 7% din Nissan si sa termine cu asta. Sub legile Japoneze nici nu ar avea nevoie sa adreseze o cerere speciala.
Asta ca sa arate inca odata ce inseamna sa iti tratezi partenerul mai bine decat merita. Singura situatie in care doua entitati desi una avand puterea de control in cealalta, a ales sa formeze o a treia pentru a nu se simti cea in dezavantaj lezata in imagine. Nici o fapta buna nu ramana nepedepsita.,
Ultimele comentarii
259 in total