Una dintre cele mai reusite coupe-uri in ultimi 15 ani. Arata mult mai bine in realitate. Arata atat de bine ca de cate ori vad una sunt tentat sa o cumpar. Cea mai reusita integrare a grilei din toate linia Lexus. Iar interiorul dupa parerea mea este cel mai reusit din toate coupe-rile sportive de lux in momentul asta pe piata. Iar asta vine din partea unuia care nu este mare admirator al esteticii auto japoneze.
@fanel -de acord cu time. Esteticul este o chestie subiectiva dar cred ca noul calandru este foarte reusit.
@Zarnesteanu-cand am vazut prima data grila de la Lexus am zis ca e cea mai urata chestie de la Aztek incoace dar cand am vazut-o pe viu am inceput sa imi schimb parerea. Cu cat am "digerat" noua imagine mai mult, cu atat am ajuns sa imi placa mai mult. In opinia mea ( si din nou spun-subiectiva) cred ca Lexus si-a gasit identitatea pentru ca masini excelente erau si inainte, dar foarte banale si fgara personalitate. Lexur RC si LC dupa parerea mea arata excelent.
@netam-nissan-ai umor si chiar mult. Imi imaginez cum ar fi ceea ce scrii tu pe aici interpretat de Celentano di LAs Fierbinti. Nu urmaresc serialul dar am vazut cateva clipuri cu el si cred ca ar iesi ceva foarte amuzant.
@ Sam93?????Nissan apreciat in America inainte de preluarea Renault? Pai au fost aproape de faliment de ce masini bune si apreciate faceau. Cred ca industria cinematografica a distorsionat imaginea nissan. Ei au avut cateva modele bune (Silvia, GTR, 300zx) care au fost strict modele de nisa si in nici un caz ceea ce este Golful pentru VW sau Corola pentru Toyota. Problema la restul masinilor a fost ca erau PROASTE si URATE si fata de Honda si Toyota pierdeau teren de la an la an si de aceea au ajuns la faliment. Renault nu i-a scos din groapa pentru ca au fost atat de buni ci logic, pentru ca au ajunsesera o gluma. Infiniti pe piata de lux a Americi nu exista inainte de Renault, au facut cateva masini decente dar in nici un caz nu vindeau prea mult sau furau clienti de la Acura, Lexus iar de la Mercedes sau BMW nici nu se pune problema. Infiniti a inceput
"sa existe"(nu fizic vorbind ci ca si imagine) de la G35 incoace, facut pe platforma FM cu banii Renault si cu ajutorul Renault. Sa imi arati tu un Infiniti frumos sau deosebit din '89 cand au luat fiinta pana in 2003 cand a aparut G35. Iar faptul ca Nissan ofera multe SUV-uri si calitatea anumitor materiale a scazut este aceeasi poveste ca si la toate celelalte marci generaliste. Toti fac la fel. Diferenta este ca Renault i-a adus pe linia de plutire si chiar pe profit si avand o marja operational printre cele mai mari din industria auto la un moment dat. Si daca Renault si-a riscat propria ruina ca i-au salvat a fost pentru a profita mai tarziu de pe urma profitabilitatii Nissan. Asa se face o afacere. Nu i-a salvat pentru ca Renault sunt baieti buni ci pentru ca au o afacere. Iar acum au tot dreptul sa profite de ceea ce au facut riscandu-si propriul faliment. SI ce identitate clara "nu au avut"? Nissan a fost mereu o marca generalista de nivel mediu care se lupta cu Toyota si Honda. Asta este si acum si asta este ceea ce poate fi, nimic mai mult. Unde te-ai fi asteptat sa o pozitioneze? Am lucrat pentru Nissan din 2004 pana in 2007 si iti spun ca fara Renault ei ar fi fost de mult ceea ce este Saab sau Pontiac, adica foarte putin sau nimic. Asa ca ar trebui sa le pupe talpile la Renault si ar trebui sa aprecieze modul in care Renault i-a tratat formand o "Alianta" cand ei nu ar fi avut nevoie de asta. Alte marci au incercat sa isi impuna punctul de vedere cu pumnul (vezi Daimler cu Chrysler sau VW cu Suzuki) dar Nissan au fost tratati ca si egalii celor care practic i-au cumparat. Dar nationalismul lor bolnav si mentalitatea de grota(cand vine vorba de afaceri cu fieme din exterior) a dus la situatia asta.Asa ca acel cancer de care vorbesti tu se numeste Nissan nu Renault.
Ultimele comentarii
259 in total