@zarnesteanu-arata a S1600 Gr.3. Foarte rare si din ce in ce mai scumpe. Am condus unul acum multi ani in urma. Acum ar fi foarte greu sa intru in unul la 1.94 si 120kg. Chiar daca nu am burta mare :). Sper sa faca un model cu personalitate chiar si electric decat sa inchida brandul din nou.
@zarnesteanu-arata a S1600 Gr.3. Foarte rare si din ce in ce mai scumpe. Am condus unul acum multi ani in urma. Acum ar fi foarte greu sa intru in unul la 1.94 si 120kg. Chiar daca nu am burta mare :). Sper sa faca un model cu personalitate chiar si electric decat sa inchida brandul din nou.
@Zarnesteanu-eu personal nu am avut probleme cu rugina la nici o masina pentru ca mereu le-am intrtinut corect. Cand am condus pe zapada am adaugat cate ceva pe unde zapada/sarea ar putea intra si am spalat apoi cat de des posibil pe dedesubt cu un power washer . Nu dureaza mult sa faci asta. Si mereu trebuie sa fi sigur ca zonele de eliminare a apei nu sunt acoperite. Stiu si cazuri incare oameni s-au plans de probleme cu rugina dar eu personal nu am vazut un Mecedes din anii respectivi terminat de rugina. W140 este poate cea mai bine construita masina vazuta de mine. In cativa ani cand bateriile vor ajunge la un nivel mai bun mi-ar place sa gasesc un W140 cu probleme la motor, sa-l fac nou (cum am facut cu toate masinile mele) si sa fac o conversie pe electric din el.
@Zarnesteanu-Am CL600. Nu sunt un fan a masinilor turbo decat noi si pe cilindree mica. Cand cumperi o masina noua si vrei sa o ti vreo 8-10 ani, motoarele mici turbo sunt foarte bune. Cand vrei o masina clasica sa o ti pentru mult timp, ocoleste turbo si mergi pe cilindree mai mare. Motoare mai robuste care nu se chinuie si mult mai putine componente, garnituri care dupa un timp se vor strica indiferent de cat de mult le menti. Si doar un sfat, cumpara Mercedes modele inainte de 2005 bine intretinute. Cele mai noi nu sunt la fel de bine facute si este o loterie mai mare in a le cumpara.
@Zarnesteanu-Este modelul 2002. Sl-urile sunt forte bune din acea era de asemenea, dar sunt mult mai mici decat CL-urile ( CL este de fapt coupe-ul clasei S cu mici restilizari estetice) si se simt altfel pe drum din cauza ampatamentului mai mic.Recall-urile nu ma intereseaza pentru ca imi schimb singur piesele la o anumita perioada indiferent ca sunt uzate sau nu. Toate masinile astea sunt scumpe sau foarte scumpe iar piesele si manopera sunt pe masura , dar daca le tratezi corect si faci totul ca la carte nu sunt probleme. Eu schimb uleiul sintetic la 3000 de mile sin nu la 10000 cum este prevazut. de asemenea schimb filtrul si la jumatatea ciclului deci la 1500 de mile. La fel cu suspensia hidraulica schim filtrul foarte des. Daca nu sti sa lucrezi corect la aceste masini si nu ai bani destui sa le intretii nu le cumpara pentru ca daca se strica ceva e grav. Un motor nou ca al meu este 53K de dolari. O suspensie noua completa este aproximativ 18K de dolari cu munca inclusa. Suspensiile (sistemul ABC) este total diferit de cel airmatic si este foarte similar cu suspensiile active folosite de Williams Renault in anii 90 . Sunt controlate electronic la fiecare 10 milisecunde deci practic masina nu se inclina aproape de loc. Cand conduci, daca inchizi ochii aprope ca nu sti daca mergi inainte sau esti oprit.Sistemul nu are swy bars si de aceea nu poti sa il schimbi cu o suspensie clasica desi multi au incercat cand au vazut cat costa reparatiile la ABC. Dar de ce vrei sa ai o astfel de masina daca nu te bucuri de lucrurile care o face deosebita. Iar fara sway bars nu are stabilitate in curbe deci suspensia hidraulica este singura varianta. Ca si masina de duminica este fantastica pentru ca nu vreau sa pun multe mile pe ea. Pentru condusul de zi cu zi folosesc un W140 in 6 cilindri care este fenomenal dar in alt mod.
Ultimele comentarii
259 in total