Cel mai frumos SUV. Design Aston foarte bine transferat pe un SUV. Interior impecabil de la materiale folosite la finisari. Culori foarte bine alese atat pentru caroserie cat si jante.
@Vali- de acord cu tine ca cererea de piata in acest moment merge catre produsele gen acest Mercedes si nu BMW-ul din acel articol sau un Mercedes vechi. Daca din nefericire (in opinia mea) motivul principal care a dus catre aceasta gandire a fost initiat de producatori si nu de cumparatori. Cum am spus, un BMW cum era acela din anii '90 nu era usor accesibil nimanui datorita raportului pret/salariu la momentul respectiv. Motivul pretului era tocmai din cauza materialelor si calitatea produsului net superioara fata de ceea ce avem in prezent. Atunci, incet incet producatorii ( nu numai auto) si-au dat seama ca nu este bine pentru ei sa creeze produse foarte bune calitativ ci sa oblige cumparatorul sa le schimbe la un interval mai mic si sa faca un profit bun din piese de schimb . In acelas timp odata cu posibilitatile de finantar/carti de credit mai usoare, au incercat sa tina pretul la un nivel din ce in ce mai accesibil si acela a fost momentul in care tabla s-a subtiat, plasticul a inlocuit multe materiale, cromul s-a subtiat pe ornamente si asa mai departe. Asa usor-usor standardul anumitor marci si asteptarile cumparatorilor au scazut continuu pana la acest nivel unde cam totul arata la fel si este bun de dus la casat in cativa ani aproape fara exceptie. Din nefericire, daca s-ar construi acum automobilele la acelas nivel de calitate ca si atunci cu toata tehnologia de varf de acum, preturile ar fi in stratosfera, iar vanzarile s-ar diminua considerabil. Ai dreptate ca cererea este foarte mare pentru produsele acestea noi si "lucioase" dar exista o categorie de pasionati auto care se simt inselati de cate ori cumpara o masina noua tocmai din cauza discrepantei de calitate si nu in ultimul rand de imagine. Ca si design nu mai incape vorba de comparati, acel BMW v-a arata bine si peste 30 de ani pe cand Mercedesul acesta nu prea cred. Dar asta nu este important pentru majoritatea cumparatorilor acum.
@vali-acest Mercedes se va vinde foarte bine pentru oameni de afaceri cu bani, hoteluri de lux sau simplu pentru oricine care schimba masinile la fiecare cativa ani si pentru care automobilul reprezinta doar un mijloc de transport. Pentru pasionatii de automobile se cam schimba treaba, si multi ar alege fara probleme BMW-ul ala pentru care nu ai tu simpatie de loc. Daca te uiti la absolut orice facut penru comert, o sa vezi ca a fost odata o vreme cand lucrurile erau facute sa reziste in timp, atat ca design cat si calitativ. Acum totul este facut sa tina cat este in garantie si dupa aia, altul/alta la rand. Asta este diferenta intre BMW-ul ala si Mercedesul asta. Asa ca ambele s-ar vinde dar unor cumparatori care vor lucruri diferite. Conduc un W140 din 99 ca si masina de toate zilele si nu l-as schimba cu nici un alt Mercedes sub nici o forma si pot sa imi cumpar un S nou oricand fara sa sparg banca ( o spun nu din grandomanie ci doar sa imi sprijin ideea ca nu tin de W140 pentru ca nu imi permit altceva).
@-In pas cu moda este sigur, dar pe mine personal nu ma convinge. Generatiile de Mercedes considerate cele mai bine facute s-au axat pe lux, ergonomie si, cel mai important lucru pentru mine-simplitate. Asta le face atat de usor de intretinut ca si masini clasice. De la generatia W220 calitatea a inceput sa scada si imaginea de marca s-a diluat in favoarea unor designuri comerciale. Pentru mine un mare plus pentru integrarea ecranelor in bord, dar un mare minus pentru faptul ca incearca prea mult sa socheze in loc sa mentina un spatiu elegant si "curat" vizual tipic vechilor modele Mercedes. Iar in ceea ce priveste timpul, nu cred ca va imbatrani frumos, iar pentru repararea bordului dupa ce Mercedes nu va mai produce piese pentru aceasta generatie, sa fim sanatosi.
@vali-sunt de acord cu tine ca multi se opun noului doar sa aiba o parere, dar este un aspect atat emotional cat si logic pentru care sunt apreciate masinile mai vechi, deci formulat corect si cu argumente, valid. In primul rand as incepe cu designul exterior care a evoluat intr-o directie strict comerciala, diluand imaginea de marca solida cel putin a producatorilor premium. Mai exact, BMW-ul din poza era usor identificat ca un BMW in comparatie cu cele noi, iar compromisurile pentru a crea o forma curenta cu orice pret erau mai putine. In al doilea rand, cu toate ca tehnologia a avansat considerabil din '94, calitatea produsului finit este mult mai mica. La momentul respectiv era o balanta sanatoasa intre a face profit si a crea un produs bine definit de valorile marcii pe cand acum balanta merge foarte tare in directia de a face profit ( ca si totul in ziua de azi). Un alt aspect sunt tabletele si ecranele de care se abuzeaza in designul modern care nu cred ca vor "imbatrani" frumos. Sunt ca un trend de moda care acum prinde dar in opinia mea si nu numai. peste ceva ani vor arata ca un kitch mai ales din cauza ca nu sunt prea bine integrate in designul interior al masinilor ci mai degraba lipite dupa terminarea produsului (aproape la toate). In acelasi timp sunt curios cat de usor vor putea fi gasite ca piese de schimp cand vor incepe sa se strice,. stiind cat de greu se gasesc piese la masinile vechi care merita sa fie intretinute/colectionate.( sigur asta este o chestie valabila doar pentru cele scumpe si care pot deveni clasice). Din punct de vedere emotional sigur aceste modele au insemnat la vremea altceva prin a poseda unul dintre ele fata de acum. Dar asta este o chestie strict emotionala. Si sunt de acord cu cei mai multi ca o masina din generatiile mai vechi in stare foarte buna ofera o satisfactie mult mai mare pentru un iubitor auto decat una dintre variantele "de unica folosinta" din prezent. Pentru a merge la piata sau la munca o masina noua in garantie este recomandabila dar pentru "inima" si pasiune mereu te indragostesti de cate una veche.
Ultimele comentarii
259 in total