@lol - Bre, până să intre amândoi la boxe, aveau același tip de pneuri, așa că, scutește-mă cu gargara ta.
Și unde naiba a pierdut timpul în pluton, că doar era în spatele lui Vettel?!
Bine, hai că îți analizez eu prestația de la Hungaroring, nu pun la socoteală faptul că ai abandonat, a fost din motive tehnice.
Ai avut un start excelent, i-ai depășit pe Daniel Ricciardo, Nico Rosberg și Lewis Hamilton și ai ajuns pe locul 2, apoi ai început să fii mai lent decât Vettel cam cu 0,3 secunde pe tur.
La ieșirea de la boxe, după primul schimb de pneuri, erai la aproximativ 7 secunde distanță de el.
Păi ce prestație este asta, domnule, nu pilotezi un monopost egal cu cel al lui Vettel?
De ce ești mult mai lent decât el?
În jurul anului 1672 călugărul iezuit Ferdinand Verbiest i-a construit împăratului Chinei un vehicul cu motor pe abur, considerat primul automobil acționat prin forța aburului.
Primele vehicule cu motor pe abur adevărate apar în Europa, în perioada revoluției industriale, când Nicolas-Joseph Cugnot realizează, între anii 1770-1771, un cărucior propulsat de un motor cu aburi destinat să transporte greutăți, ulterior acest dispozitiv a fost preluat de forțele armate pentru a putea transporta artileria grea, dar nu au avut mare succes deoarece viteza de maxim 4 km/oră era mult prea mică și autonomia de deplasare de circa 15 minute era mult prea mică. Pe rând, în 1784, William Murdoch și în 1797, Oliver Evans expun vehicule bazate pe aceleași principii. În 1801, Richard Trevithick construiește "The Puffing Devil”, un automobil-locomotivă care putea circula pe drumurile rutiere, dar problemele prea mari în compartimentele direcției, ale suspensiei și starea drumurilor la acea vreme au făcut ca proiectul să fie redirecționat spre domeniul feroviar.
@Dragon - O fi considerat Karl Benz "părintele automobilului", asta chiar dacă unii consideră că invenția lui este mai degrabă o motocicletă. A montat pe un triciclu motorul în patru timpi brevetat de Nikolaus Otto, un propulsor pe benzină de 958 cmc care dezvolta 0,75 CP și dispunea de aprindere electrică și răcire cu apă. Însă nici "macaronarii" nu sunt mai prejos, Enzo Ferrari a fondat echipa de curse Scuderia Ferrari în 1929.
Ultimele comentarii
74 in total