Abia astept sa vad daca va avea succes Model S! Ala ar fi un progres real. Toata problema tine de standardizarea unor statii de incarcare serioase, amenajate in cele mai mari parcari plus benzinariile actuale. Problema majora ar fi investitii majore in reteaua electrica in majoritatea tarilor, inclusiv Romania. Daca aceste investitii vor fi luate in considerare in vederea reducerii dependentei de petrol si a avansului pe segmentul ecologic (in special in orasele mari initial), poate generatiile urmatoare vor avea motiv de bucurie si vor privi masinile propulsate de motoare cu combustie interna cum privim noi acum trenul cu abur :)
decat sa economiseasca prin pret dublu si 25 de kile in minus, mai bine ar economisi facand anvelopele mai usoare si mai "eco-friendly", pastrand totusi caracteristicile de performanta + un nivel ridicat de rezistenta la rodaj. Alea 25 de kilograme nu cresc consumul la fel de mult cum il cresc anvelopele grele.
daca ar si arata ca in A-klasse Vision A concept ar fi o treaba dar din pacate versiunea finala... va fi un simplu A si un simplu B cu multe gadgeturi in varianta de top si nu asta atrage...
1: V. nu se compara cu Honda la calitatea plasticelor din interior, si nu numai... in veci. (totusi Honda are 2 mari minusuri, unu la capitolul suspensii sportive si al doilea la capitolul motoare supraalimentate in trend de downsizing)
2: V. nu se compara actual nici cu Renault nici cu Ford strict la categoria Hot Hatch (daca tot era Golfuletu' ala in video). Ar trebui plimbat omuletul pe circuit cu un MeganeRS si dupa aia sa-i spuna cineva sa faca asa si cu Golfu' lui Gti sau chiar R.
3. Totusi la raportul calitate/pret nu poate nimeni infirma ca VAG inca sta destul de bine pe segmentul compact (nu ca pretul ar fi prea mic, dar cu mici exceptii calitatea e pe masura).
Ultimele comentarii
45 in total